МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИСНОВКИ
Бюджет України є основним фінансовим планом по створенню і використанню централізованого фонду коштів, який затверджується законом. Він надає органам влади, які його затверджують, можливість вищого постійного управління в галузі фінансової діяльності держави та місцевого самоврядування, контролю виконавчих та розпорядчих органів, які складають і виконують бюджет. Державний бюджет як економічна категорія, відображає грошові відносини, що виникають між державою і підприємствами, організаціями, установами всіх форм власності і фізичними особами з приводу утворення централізованого фонду коштів держави та його використання на розширене відтворення, підвищення рівня життя і задоволення інших потреб. На сучасному етапі ринкових перетворень в Україні у сфері функціонування бюджетного процесу нагромадилася низка нерозв’язаних проблем як законодавчого, так і організаційного характеру. Ключовим завданням у вдосконаленні системи міжбюджетних відносин повинно стати усунення всіх недоліків існуючої системи: забезпечення більшої стабільності та передбачуваності потоку коштів, які отримують місцеві бюджети, з метою поліпшення бюджетного планування та усунення загрози подальшого нагромадження бюджетної заборгованості, створення дійових стимулів для органів місцевого самоврядування з метою ефективного витрачання коштів. Нормативні акти, що регулюють складні бюджетні відносини, повинні бути чіткими, стислими, зрозумілими, написаними стилістично і юридично грамотно, але вони не можуть бути спрощеними. Основним способом формування доходів місцевих органів влади в більшості розвинутих країн є місцеві податки від комунального майна та землі, доходи від діяльності комунальних підприємств, залучення кредитних ресурсів і мобілізація коштів за рахунок комунальних позик. В Україні основним способом формування доходів місцевих органів влади нині є відрахування від регулюючих доходів. Місцеві податки і збори, кредити і інші способи формування доходів місцевих органів влади. Характерні для розвинутих індустріальних країн, в Україні відіграють незначну роль. Проблеми ставлення інституту самостійних місцевих бюджетів в Україні не можна розв’язати без використання зарубіжного досвіду формування власних доходів місцевих бюджетів, які складають, наприклад, у Швеції та Швейцарії більш ніж 70 %, в Іспанії – 50 %, у Норвегії – 56 % доходів місцевих бюджетів. Це також пов’язано з необхідністю запровадження в Україні поділу місцевих бюджетів на два самостійні розділи: поточний бюджет і бюджет інвестицій. Бюджетна система України недостатнім чином відповідає потребам регіонального розвитку. Необхідно зміцнити ресурсну базу місцевих бюджетів, поглибити децентралізацію управління бюджетними ресурсами шляхом проведення адміністративної реформи з метою створення фінансово спроможних адміністративно-територіальних одиниць. Зміцнення власної доходної бази місцевих бюджетів можливе завдяки формуванню ресурсного мінімуму, що включає місцеві податки і збори та комунальну власність; наданню місцевим органам влади більших прав по регулюванню ставок, закріплених за місцевими бюджетами, вибору податків; введені таких місцевих податків (зборів), як плата за використання природних ресурсів тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|