МОДУЛЬ 2. ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Тема 3. Економічна характеристика продукції підприємства
3.1. Загальна характеристика та методи виміру продукції підприємства
3.2. Товарна політика підприємства та механізм її здійснення
3.3. Життєвий цикл товару та його значення для розробки товарної політики підприємства
3.4. Асортиментна політика підприємства
3.5. Розробка та правова охорона товарної марки
Читайте також: - I. Фізичні основи механіки
- II. Мотивація навчальної діяльності
- II. Мотивація навчальної діяльності
- II. Мотивація навчальної діяльності
- II. Мотивація навчальної діяльності
- II. Мотивація навчальної діяльності
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- III. Мотивація навчальної діяльності
- III. Мотивація навчальної діяльності
- IV група- показники надійності підприємства
- IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|