Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



CONTENTS

Preface …………………………………………………………………...  
     
Module 1. The notion of constitutional law abroad    
1. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
1. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
1. 2.1.Seminar questions ………………………………………………...  
1. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
1. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
1. 2.4.Assignments …………………………………...………………….    
Module 2. Principles of constitutional theory    
2. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
2. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
2. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
2. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
2. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
2. 2.4.Assignments …………………………………...………………….    
Module 3. The constitutional/legal status of a person and a citizen    
3. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
3. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
3. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
3. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
3. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
3. 2.4.Assignments …………………………………...………………….    
Module 4. Constitutional principles of a social system    
4. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
4. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
4. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
4. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
4. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
4. 2.4.Assignments …………………………………...………………….  
Module 5. Constitutional principles of a state order      
5. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
5. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
5. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
5. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
5. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
5. 2.4.Assignments …………………………………...………………….  
     
Module 6. Types of state. Types of government    
6. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
6. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
6. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
6. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
6. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
6. 2.4.Assignments …………………………………...………………….    
Module 7. Types of state system    
7. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
7. 2. Learning and methodological material……………………….….  
7. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
7. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
7. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
7. 2.4.Assignments …………………………………...………………….  
Module 8. State regime    
8. 1. Lecture…………………………………….……………………….  
8. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
8. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
8. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………..  
8. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
8. 2.4.Assignments …………………………………...………………….  
Module 9. Institutions of natural democracy    
9. 1. Lecture…………………………………….………………………..  
9. 2. Learning and methodological material ……………………….….  
9. 2.1.Seminar questions …………………………………………………  
9. 2.2.Assessment tests for individual work …………………………….  
9. 2.3. Self-assessment questions ………………………………………...  
9. 2.4.Assignments …………………………………...………………….  
     
Module 10. Legislative power and its bodies    
10. 1. Lecture…………………………………….………………………  
10. 2. Learning and methodological material …………………………  
10. 2.1.Seminar questions ………………………….…………………….  
10. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………  
10. 2.3. Self-assessment questions ……………………………………….  
10. 2.4.Assignments ………………………………...…………………...  
     
Module 11. Executive power and its bodies    
11. 1. Lecture…………………………………….………………………  
11. 2. Learning and methodological material …………………………  
11. 2.1.Seminar questions ………………………….…………………….  
11. 2.2.Assessment tests for individual work ………….………………...  
11. 2.3. Self-assessment questions ……………………………………….  
11. 2.4.Assignments ………………………………...…………………...  
     
Module 12. Judicial power and its bodies    
12. 1. Lecture…………………………………….………………………  
12. 2. Learning and methodological material …………………………  
12. 2.1.Seminar questions ……………………………………………….  
12. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………  
12. 2.3. Self-assessment questions ……………………………………….  
12. 2.4.Assignments ………………………………...…………………...  
     
Module 13. Public power of a local community    
13. 1. Lecture…………………………………….………………………  
13. 2. Learning and methodological material …………………………  
13. 2.1.Seminar questions ……………………………………………….  
13. 2.2.Assessment tests for individual work ……………………………  
13. 2.3. Self-assessment questions ……………………………………….  
13. 2.4.Assignments ………………………………...…………………...  
Sources and literature ……………………………………….…………..

 


Читайте також:

  1. Contents
  2. CONTENTS
  3. CONTENTS
  4. CONTENTS
  5. CONTENTS
  6. CONTENTS
  7. CONTENTS
  8. CONTENTS
  9. CONTENTS
  10. UNIT CONTENTS




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.101 сек.