Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






CONTENTS

 

Предисловие..................................................................................................4

UNIT 1. THE SYNTACTICAL FEATURES OF THE GERUND................5

UNIT 2. THE USE OF THE GERUND........................................................18

UNIT 3. SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUND:

THE SUBJECT........................................................................................22

UNIT 4. THE PREDICATIVE ......................................................................30

UNIT 5. PART OF A COMPOUND VERBAL PREDICATE......................32

UNIT 6. THE DIRECT OBJECT...................................................................33

UNIT 7. THE PREPOSITIONAL OBJECT ..................................................47

UNIT 8. THE ATTRIBUTE...........................................................................55

UNIT 9. THE ADVERBIAL MODIFIER OF MANNER.............................64

UNIT 10. THE ADVERBIAL MODIFIER OF TIME...................................69

UNIT 11. THE ADVERBIAL MODIFIER OF REASON.............................74

UNIT 12. THE ADVERBIAL MODIFIER OF ATTENDANT CIRCUMSTANCES.......................................................................................77

UNIT 13. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONCESSION ...................81

UNIT 14. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONDITION.......................84

UNIT 15. THE ADVERBIAL MODIFIER OF PURPOSE............................90

UNIT 16. THE SAME PREPOSITION – DIFFERENT ADVERBIAL MODIFIERS....................................................................................................93

UNIT 17. THE GERUND AND THE VERBAL NOUN ...............................99

UNIT 18. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS

OF THE GERUND.........................................................................................101

UNIT 19. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUNDIAL CONSTRUCTION..........................................................................................107

UNIT 20. REVISION......................................................................................110

Appendix 1. .....................................................................................................118

Appendix 2.......................................................................................................119

Appendix 3.......................................................................................................120

Appendix 4.......................................................................................................121

Literature..........................................................................................................123


Читайте також:

  1. Contents
  2. CONTENTS
  3. CONTENTS
  4. CONTENTS
  5. CONTENTS
  6. CONTENTS
  7. CONTENTS
  8. CONTENTS
  9. CONTENTS
  10. UNIT CONTENTS




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ASKING FOR TROUBLE | Вопрос 3. Способы измерения расходов теплоносителей и учета тепловой энергии в системах отопления и ГВС.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.