Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



CONTENTS

 

Предисловие..................................................................................................4

UNIT 1. THE SYNTACTICAL FEATURES OF THE GERUND................5

UNIT 2. THE USE OF THE GERUND........................................................18

UNIT 3. SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUND:

THE SUBJECT........................................................................................22

UNIT 4. THE PREDICATIVE ......................................................................30

UNIT 5. PART OF A COMPOUND VERBAL PREDICATE......................32

UNIT 6. THE DIRECT OBJECT...................................................................33

UNIT 7. THE PREPOSITIONAL OBJECT ..................................................47

UNIT 8. THE ATTRIBUTE...........................................................................55

UNIT 9. THE ADVERBIAL MODIFIER OF MANNER.............................64

UNIT 10. THE ADVERBIAL MODIFIER OF TIME...................................69

UNIT 11. THE ADVERBIAL MODIFIER OF REASON.............................74

UNIT 12. THE ADVERBIAL MODIFIER OF ATTENDANT CIRCUMSTANCES.......................................................................................77

UNIT 13. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONCESSION ...................81

UNIT 14. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONDITION.......................84

UNIT 15. THE ADVERBIAL MODIFIER OF PURPOSE............................90

UNIT 16. THE SAME PREPOSITION – DIFFERENT ADVERBIAL MODIFIERS....................................................................................................93

UNIT 17. THE GERUND AND THE VERBAL NOUN ...............................99

UNIT 18. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS

OF THE GERUND.........................................................................................101

UNIT 19. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUNDIAL CONSTRUCTION..........................................................................................107

UNIT 20. REVISION......................................................................................110

Appendix 1. .....................................................................................................118

Appendix 2.......................................................................................................119

Appendix 3.......................................................................................................120

Appendix 4.......................................................................................................121

Literature..........................................................................................................123


Читайте також:

  1. Contents
  2. CONTENTS
  3. CONTENTS
  4. CONTENTS
  5. CONTENTS
  6. CONTENTS
  7. CONTENTS
  8. CONTENTS
  9. CONTENTS
  10. UNIT CONTENTS




Переглядів: 562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ASKING FOR TROUBLE | Вопрос 3. Способы измерения расходов теплоносителей и учета тепловой энергии в системах отопления и ГВС.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.