МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
CONTENTS
Предисловие..................................................................................................4 UNIT 1. THE SYNTACTICAL FEATURES OF THE GERUND................5 UNIT 2. THE USE OF THE GERUND........................................................18 UNIT 3. SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUND: THE SUBJECT........................................................................................22 UNIT 4. THE PREDICATIVE ......................................................................30 UNIT 5. PART OF A COMPOUND VERBAL PREDICATE......................32 UNIT 6. THE DIRECT OBJECT...................................................................33 UNIT 7. THE PREPOSITIONAL OBJECT ..................................................47 UNIT 8. THE ATTRIBUTE...........................................................................55 UNIT 9. THE ADVERBIAL MODIFIER OF MANNER.............................64 UNIT 10. THE ADVERBIAL MODIFIER OF TIME...................................69 UNIT 11. THE ADVERBIAL MODIFIER OF REASON.............................74 UNIT 12. THE ADVERBIAL MODIFIER OF ATTENDANT CIRCUMSTANCES.......................................................................................77 UNIT 13. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONCESSION ...................81 UNIT 14. THE ADVERBIAL MODIFIER OF CONDITION.......................84 UNIT 15. THE ADVERBIAL MODIFIER OF PURPOSE............................90 UNIT 16. THE SAME PREPOSITION – DIFFERENT ADVERBIAL MODIFIERS....................................................................................................93 UNIT 17. THE GERUND AND THE VERBAL NOUN ...............................99 UNIT 18. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUND.........................................................................................101 UNIT 19. DIFFERENT SYNTACTICAL FUNCTIONS OF THE GERUNDIAL CONSTRUCTION..........................................................................................107 UNIT 20. REVISION......................................................................................110 Appendix 1. .....................................................................................................118 Appendix 2.......................................................................................................119 Appendix 3.......................................................................................................120 Appendix 4.......................................................................................................121 Literature..........................................................................................................123 Читайте також:
|
||||||||
|