МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
CONTENTSPreface.................................................................................................... 3 Unit 1. Video-material: 'Stage-Presence'7 1.1. Listening Comprehension.................................................... 7 1.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 8 1.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 10 1.4. Words and Word-Combinations......................................... 13 1.5. Grammar.............................................................................. 20 Unit 2. Audio-Material: 'The English World'.......................................... 24 2.1. Listening Comprehension.................................................... 24 2.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 25 2.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 28 2.4. Words and Word-Combinations......................................... 32 2.5. Grammar.............................................................................. 39 Unit 3. Video-material:'This is Our Planet'............................................ 42 3.1. Listening Comprehension.................................................... 42 3.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 43 3.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 46 3.4. Words and Word-Combinations ........................................ 52 3.5. Grammar.............................................................................. 63 Unit 4. Audio-Material: 'The English National Character'..................... 67 4.1. Listening Comprehension.................................................... 67 4.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 68 4.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 72 4.4. Words and Word-Combinations ........................................ 79 4.5. Grammar.............................................................................. 87 Unit 5. Video-Material: 'The Concept of Progress in the Modern World'... 90 5.1. Listening Comprehension.................................................... 90 5.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 91 5.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 94 5.4. Words and Word-Combinations......................................... 100 5.5. Grammar.............................................................................. 109 Appendix 1. Philological Subjects............................................................ 113 Appendix 2. Model texts: a collection...................................................... 118 Читайте також:
|
||||||||
|