МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
CONTENTSPreface.................................................................................................... 3 Unit 1. Video-material: 'Stage-Presence'7 1.1. Listening Comprehension.................................................... 7 1.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 8 1.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 10 1.4. Words and Word-Combinations......................................... 13 1.5. Grammar.............................................................................. 20 Unit 2. Audio-Material: 'The English World'.......................................... 24 2.1. Listening Comprehension.................................................... 24 2.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 25 2.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 28 2.4. Words and Word-Combinations......................................... 32 2.5. Grammar.............................................................................. 39 Unit 3. Video-material:'This is Our Planet'............................................ 42 3.1. Listening Comprehension.................................................... 42 3.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 43 3.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 46 3.4. Words and Word-Combinations ........................................ 52 3.5. Grammar.............................................................................. 63 Unit 4. Audio-Material: 'The English National Character'..................... 67 4.1. Listening Comprehension.................................................... 67 4.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 68 4.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 72 4.4. Words and Word-Combinations ........................................ 79 4.5. Grammar.............................................................................. 87 Unit 5. Video-Material: 'The Concept of Progress in the Modern World'... 90 5.1. Listening Comprehension.................................................... 90 5.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 91 5.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 94 5.4. Words and Word-Combinations......................................... 100 5.5. Grammar.............................................................................. 109 Appendix 1. Philological Subjects............................................................ 113 Appendix 2. Model texts: a collection...................................................... 118 Читайте також:
|
||||||||
|