Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



CONTENTS

Preface.................................................................................................... 3

Unit 1. Video-material: 'Stage-Presence'7

1.1. Listening Comprehension.................................................... 7

1.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 8

1.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 10

1.4. Words and Word-Combinations......................................... 13

1.5. Grammar.............................................................................. 20

Unit 2. Audio-Material: 'The English World'.......................................... 24

2.1. Listening Comprehension.................................................... 24

2.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 25

2.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 28

2.4. Words and Word-Combinations......................................... 32

2.5. Grammar.............................................................................. 39

Unit 3. Video-material:'This is Our Planet'............................................ 42

3.1. Listening Comprehension.................................................... 42

3.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 43

3.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 46

3.4. Words and Word-Combinations ........................................ 52

3.5. Grammar.............................................................................. 63

Unit 4. Audio-Material: 'The English National Character'..................... 67

4.1. Listening Comprehension.................................................... 67

4.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody..................................... 68

4.3. The English Articulation Basis — Sounds.......................... 72

4.4. Words and Word-Combinations ........................................ 79

4.5. Grammar.............................................................................. 87

Unit 5. Video-Material: 'The Concept of Progress in the Modern World'... 90

5.1. Listening Comprehension.................................................... 90

5.2. Syllables. Stress. Rhythm. Prosody...................................... 91

5.3. The English Articulation Basis — Sounds........................... 94

5.4. Words and Word-Combinations......................................... 100

5.5. Grammar.............................................................................. 109

Appendix 1. Philological Subjects............................................................ 113

Appendix 2. Model texts: a collection...................................................... 118


Читайте також:

  1. Contents
  2. CONTENTS
  3. CONTENTS
  4. CONTENTS
  5. CONTENTS
  6. CONTENTS
  7. CONTENTS
  8. CONTENTS
  9. CONTENTS
  10. UNIT CONTENTS




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Text 15 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.