МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проведення психологічного дослідження індивідуально-психологічних особливостей військовослужбовців 1-ї роти (батальйону) в/чАктуальність дослідження.Недостатній рівень психологічного вивчення особового складу 1-го взводу 1-ї роти та необхідність ефективної організації процесу їхнього виховання та навчання визначає актуальність даного дослідження. Об’єкт дослідження: особистість військовослужбовців 1-го взводу. Предмет дослідження: показники основних психологічних властивостей темпераменту (екстраверсія–інтроверсія, ригідність–пластичність, активність, темп реакції), нервово-психологічної стійкості, основних рис характеру (акцентуації, комунікативність, організаційні здібності). Мета дослідження: визначити та проаналізувати індивідуально-психологічні особливості військовослужбовців 1-го взводу та їх вплив на якість виконання службових обов’язків. Завдання дослідження 1. Здійснити аналіз основних психологічних властивостей темпераменту особового складу 1-го взводу та визначити їх особливості. 2. Здійснити аналіз акцентуацій характеру особового складу 1-го взводу та визначити їх особливості. 3. Визначити рівень комунікативних та організаційних здібностей особового складу. 4. Здійснити аналіз і визначити рівень нервово-психічної стійкості особового складу. 5. Обґрунтувати вплив виявлених особливостей темпераменту, рис характеру, рівнів нервово-психічної стійкості, комунікативних та організаторських здібностей на якість виконання службово-бойових завдань. 6. Запропонувати практичні рекомендації командуванню частини, підрозділу щодо подальшої психологічної роботи з підлеглими, а також пропозиції військовослужбовцям щодо поліпшення особистісних професійно важливих якостей. Стисла характеристика групи, що досліджується.Військовослужбовці 1-го взводу складаються виключно із військовослужбовців, що проходять військову службу за контрактом. Вікові показники особового складу групи від 19 до 24 років, середній вік – 21 рік. Мають середньотехнічну освіту – 3 чол., середньо-спеціальну освіту – 3 чол., решта – середню освіту. Жоден із військовослужбовців групи в офіційному шлюбі не перебуває. За походженням: 6 чол. – представники західних областей, 3 чол. – представники центральних областей, 6 чоловік – представники південних областей та АР Крим, 9 чол. – представники східних областей. Термін перебування на військовій службі (у тому числі за контрактом) – від 1 до 5 років, середній термін – 2,3 роки. Склад групи дослідників:психолог військової частини, заступник командира роти з виховної роботи. Методи та методики дослідження: бесіда, спостереження, психодіагностичний метод, який включає: методику вивчення психологічних властивостей темпераменту; методику визначення екстраверсії, інтроверсії та рівня нейротизму Г. Айзенка; методику виявлення комунікативних та організаторських здібностей Б. Федоришина; методику оцінки рівня нервово- психічної стійкості (“Прогноз-2”) В.А. Бодрова; методику виявлення акцентуацій характеру Леонгарда–Шмішека.
Психолог військової частини 0000 майор В.С. Васищев 14.12.200_ р. Зразок Читайте також:
|
||||||||
|