Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення психологічного дослідження індивідуально-психологічних особливостей військовослужбовців 1-ї роти (батальйону) в/ч

Актуальність дослідження.Недостатній рівень психологічного вивчення особового складу 1-го взводу 1-ї роти та необхідність ефективної організації процесу їхнього виховання та навчання визначає актуальність даного дослідження.

Об’єкт дослідження: особистість військовослужбовців 1-го взводу.

Предмет дослідження: показники основних психологічних властивостей темпераменту (екстраверсія–інтроверсія, ригідність–пластичність, активність, темп реакції), нервово-психологічної стійкості, основних рис характеру (акцентуації, комунікативність, організаційні здібності).

Мета дослідження: визначити та проаналізувати індивідуально-психологічні особливості військовослужбовців 1-го взводу та їх вплив на якість виконання службових обов’язків.

Завдання дослідження

1. Здійснити аналіз основних психологічних властивостей темпераменту особового складу 1-го взводу та визначити їх особливості.

2. Здійснити аналіз акцентуацій характеру особового складу 1-го взводу та визначити їх особливості.

3. Визначити рівень комунікативних та організаційних здібностей особового складу.

4. Здійснити аналіз і визначити рівень нервово-психічної стійкості особового складу.

5. Обґрунтувати вплив виявлених особливостей темпераменту, рис характеру, рівнів нервово-психічної стійкості, комунікативних та організаторських здібностей на якість виконання службово-бойових завдань.

6. Запропонувати практичні рекомендації командуванню частини, підрозділу щодо подальшої психологічної роботи з підлеглими, а також пропозиції військовослужбовцям щодо поліпшення особистісних професійно важливих якостей.

Стисла характеристика групи, що досліджується.Військовослужбовці 1-го взводу складаються виключно із військовослужбовців, що проходять військову службу за контрактом. Вікові показники особового складу групи від 19 до 24 років, середній вік – 21 рік. Мають середньотехнічну освіту – 3 чол., середньо-спеціальну освіту – 3 чол., решта – середню освіту. Жоден із військовослужбовців групи в офіційному шлюбі не перебуває. За походженням: 6 чол. – представники західних областей, 3 чол. – представники центральних областей, 6 чоловік – представники південних областей та АР Крим, 9 чол. – представники східних областей. Термін перебування на військовій службі (у тому числі за контрактом) – від 1 до 5 років, середній термін – 2,3 роки.

Склад групи дослідників:психолог військової частини, заступник командира роти з виховної роботи.

Методи та методики дослідження: бесіда, спостереження, психодіагностичний метод, який включає: методику вивчення психологічних властивостей темпераменту; методику визначення екстраверсії, інтроверсії та рівня нейротизму Г. Айзенка; методику виявлення комунікативних та організаторських здібностей Б. Федоришина; методику оцінки рівня нервово- психічної стійкості (“Прогноз-2”) В.А. Бодрова; методику виявлення акцентуацій характеру Леонгарда–Шмішека.

 

Психолог військової частини 0000

майор В.С. Васищев

14.12.200_ р.

Зразок


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конфіденційно | ЗАТВЕРДЖУЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.