МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Земельне право України♦ раціональне використання як самої землі, так і інформації Дані принципи узгоджуються з принципами, розробленими експертами Європейської економічної комісії Організації Об'єднаних Націй, зокрема, відповідно до ст.1 Першого протоколу до Європейської конвенції з прав людини, підписаної в Римі 4 листопада 1950 р. Ці принципи визначають фактори, які слід врахувати при розробці законодавства, організаційної структури, бази даних і карт, а також механізмів фінансування, необхідних для впровадження і обслуговування належної системи земельного кадастру. Йдеться, насамперед, про реєстрацію землі та управління земельними ресурсами. Основними перевагами, які дає ефективна система управління земельними ресурсами, є: ? гарантія прав власності і надійний захист прав володіння землею; ? підтримка системи оподаткування землі; ? забезпечення гарантій під кредит; ? розвиток і контроль земельних ринків; ? охорона державних земель; ? зниження кількості конфліктів; ? спрощення землевпорядних робіт при проведенні земельної реформи; ? підвищення ефективності процесу міського планування землекористування; ? підтримка заходів щодо охорони земель та використання довкілля; ? збір статистичних даних. Впровадження нової системи управління земельними ресурсами, включаючи створення офіційних інформаційних реєстрів землі, - досить складний і трудомісткий процес. Тому не можна недооцінювати важливість проведення глибоких досліджень і детального планування створення системи реєстрації землі та прав на неї. ________ Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами На початку створення системи управління земельними ресурсами необхідно: ? визначити потреби в інформації про землю держави та фізичних і юридичних осіб; ? створити адміністративні структури, аби система управління земельними ресурсами відповідала потребам ринку; ? вдосконалити або розробити законодавство, яке охоплює аспекти раціонального використання земельних ресурсів і інформацію про землю; ? створити земельний реєстр, інформація якого відображала б реальні факти; ? забезпечити встановлення меж земельних ділянок і визначення прав відповідно до розроблених стандартів; ? забезпечити простий і економічно ефективний доступ до даних, які містяться в системі реєстрації землі і прав на неї; ? інформувати громадськість про характер інформування системи і її переваги. 2. Управління як засіб реалізації земельного законодавства Складовою частиною організаційно-правового механізму забезпечення ефективного природокористування в сільському господарстві є управління як засіб реалізації земельного законодавства, як цілеспрямована діяльність уповноважених органів із забезпечення додержання всіма підприємствами, установами, організаціями, іншими юридичними особами агропромислового комплексу та громадянами приписів і вимог чинного законодавства щодо ефективного використання земель, інших природних ресурсів, вжиття необхідних заходів з попередження, припинення і встановлення правопорушень у цій сфері, відновлення порушених прав і законних інтересів власників і користувачів земель та інших природних ресурсів. Управління природокористуванням у сільському господарстві передбачає забезпечення ефективного, збалансованого науково обгрунтованого, комплексного і цільового використан- Земельне право України ня земель та інших природних ресурсів, стимулювання відтворення цих ресурсів, захисту агроландшафтів як складних природних утворень (екосистем), гарантування сприятливої екологічної обстановки та безпеки в процесі ведення сільського господарства. Цьому сприятиме координація сільськогосподарської діяльності суб'єктів агропромислового комплексу щодо використання і відтворення природних ресурсів, стимулювання відтворення природних ресурсів з боку органів загального управління, зокрема: ? організація комплексного прогнозування у цій сфері, обліку і ведення земельного кадастру; ? збалансований розподіл та перерозподіл природних ресурсів між суб'єктами сільськогосподарського при-родовикористання; ? організація землевпорядних територіально-планувальних робіт, екологічної та землевпорядної експертизи обгрунтувань передачі у власність та надання у використання природних ресурсів; ? проведення екологічного контролю, стандартизації і нормування; ? встановлення лімітів використання природних ресурсів; ? систематичне інформування населення та державних органів про можливі зміни внаслідок сільськогосподарської діяльності; ? здійснення моніторинг^' і вирішення спорів у галузі при-родовикористання. Управління щодо використання та охорони земель поділяється на державне і місцеве (самоврядне). Державним органам належить провідна роль в управлінні земельними ресурсами: вони організують і здійснюють землеустрій, земельний кадастр, моніторинг земель, державний контроль за використанням земель, вирішують земельні спори. Основою державного управління являється принцип надання широких повноважень місцевим органам виконавчої влади, органам самоврядування. Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами Важливим напрямком управління земельними ресурсами з боку держави являється класифікація земель за категоріями в залежності від їх цільового призначення. Це дозволяє державі, по-перше, перебувати біля джерел визначення призначення земель, не допускати без достатніх підстав переведення їх з однієї категорії в іншу, а по-друге, здійснювати контроль за режимом використання земель в залежності від їх цільового призначення. Стабільність цільового призначення земель, збереження перш за все сільськогосподарських земель, недопущення їх без-іідставного переведення у менш ефективні форми використаній завжди являлось наріжним принципом земельного права України. Органи місцевого самоуправління являються однією із форм народовладдя. Суб'єктом місцевого самоврядування є населення, що мешкає на території місцевого адміністративного утворення. До об'єкта управління, тобто те, на що направлена владна дія населення, закон відносить питання місцевого значення. До питань управління місцевого значення відносяться: ? прийняття і зміна уставів муніципальних (місцевих) утворень; ? володіння, користування і розпорядження муніципальною власністю, в тому числі земельною; ? місцеві фінанси, формування, затвердження і виконання місцевого кошторису, встановлення місцевих податків; ? регулювання планування і забудови територій місцевих земельних утворень; ? контроль за використанням земель на території муніципальних утворень; ? регулювання використання водних утворень, корисних копалин; ? благоустрій та озеленення територій місцевих утворень; ? участь в охороні навколишнього середовища.
Читайте також:
|
||||||||
|