Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розміщення з|із| повторенням

Якщо ми вибираємо з|із| безлічі n елементів розміщення з|із| повтореннями елементів, то в даному випадку може перевершувати n.

Теорема 5.3. Загальне|спільне| число розміщень з|із| повтореннями елементів, узятих з|із| сукупності n різних елементів, рівно .

Доказ. Завдання|задача| зводиться до заповнення порожніх|пустих| місць символами n елементів. Кожне місце можна заповнити n різними способами, оскільки повторення допускаються. Загальна|спільна| кількість розміщень буде рівна твору|добутку| способів заповнення кожного з порожніх|пустих| місць, тобто|цебто|: .

Приклад|зразок| 5.4. Максимальне число знаків, які можуть бути представлені|уявлені| з|із| допомогою двійкових символів (біт), рівно числу розміщень з|із| повторенням з|із| множини|безлічі|, що містить|утримує| всього два елементи 0 або 1. Наприклад, якщо k=8 (один байт), то =256.

 


Читайте також:

  1. P.f.N.a. - поздоровлення з|із| Новим роком.
  2. Вибір кількості та розміщення складської мережі
  3. Вибір типу і місця розміщення водозабірних споруд
  4. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  5. Вивіз капіталу та інвестиції в системі міжнародних економічних відносин. Напрямки та структура вивозу капі­талу. Форми вивозу та розміщення (інвестування) капіталу.
  6. Вимоги до розвитку та розміщення об’єктів атомної енергетики
  7. Вимоги до розміщення потенційно-небезпечних виробництв
  8. Вплив науково-технічного прогресу на розміщення продуктивних сил
  9. Вплив розміщення оборотних коштів підприємства на його фінансовий стан.
  10. Грошовий потік від розміщення 3-літньої облігаційної позики, тис. грн.
  11. Грошовий потік від розміщення 5-літньої облігаційної позики, тис. грн.
  12. Демографічні передумови розміщення продуктивних сил.




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поєднання без повторень | Поєднання з|із| повторенням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.