Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поєднання з|із| повторенням

Теорема 5.4. Загальне|спільне| число поєднань з|із| повтореннями елементів, узятих з|із| сукупності n різних елементів, рівно

. (5.4)

Доказ. Зведемо завдання|задачу| до випадку поєднань без повторень. Для цього кожен елемент, що повторюється, умовно вважатимемо|лічитимемо| новим елементом, який додається до початкової|вихідної| множини|безлічі| з|із| n елементів. Серед елементів в поєднанні хоч би один обов'язково повинен належати початковій|вихідній| множині|безлічі| з|із| n елементів. Інакше, ми змогли б побудувати|спорудити| поєднання, що не включає жодного елементу з|із| початкової|вихідної| безлічі n елементів. А це суперечить|перечить| умові завдання|задачі|.

Тому кількість доданих|добавлених| елементів не може бути рівна (або перевершувати це число). Проте|однак| легко побудувати|спорудити| поєднання, в якому буде (і менше) елементів, що повторюються|значить|.

Приклад|зразок| 5.5. Знайти число поєднань з|із| 5 різних елементів по 3.

1) Якщо повторення елементів не дозволене: .

2) Якщо повторення елементів дозволене: .

 


Читайте також:

  1. P.f.N.a. - поздоровлення з|із| Новим роком.
  2. Вправи підвищеної трудності для роботи над поєднаннями звуків
  3. Енотехнології в етнічних кухнях Західної Європи. Еногастрономічніпоєднання в меню
  4. Енотехнології в кулінарній етнології країн Східної та Північно-Східної Європи. Еногастрономічні поєднання в меню
  5. Зародження історично української соціальної системи, наявність в ній ознак міжнародного впливу, поєднання історичного і сучасного.
  6. Змішана система – система визначення результатів виборів, яка передбачає поєднання у собі елементів мажоритарної та пропорційної систем.
  7. Індивідуальність – це поєднання психічних особливостей людини, що становлять її своєрідність, відмінність від інших людей.
  8. Інформаційну систему можна визначити як поєднання інформаційних ресурсів, процесів і людей, які збирають, перетворюють і поширюють інформацію.
  9. Концепція раціонального поєднання властивостей цілісності й відособленості систем, що розвиваються
  10. ЛЕКЦІЯ 15 ЗАРОДЖЕННЯ ІСТОРИЧНО-УКРАЇНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СИСТЕМИ, НАЯВНІСТЬ У НІЙ ОЗНАК МІЖНАРОДНОГО ВПЛИВУ. ПОЄДНАННЯ ІСТОРИЧНОГО І СУЧАСНОГО.
  11. МЕТОД ПОРІВНЯННЯ З|із| ПРОТОТИПОМ
  12. МЕТОДИ ПОЄДНАННЯ ОПЕРАЦІЙ ТА ЇХНІЙ ВПЛИВ НА ВИРОБНИЧИЙ ПРОЦЕС




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розміщення з|із| повторенням | Формула Стірлінга

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.