Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність маркетингової цінової політики

Тема 6. Маркетингова цінова політика

План

1. Сутність маркетингової цінової політики

2. Цілі і стратегії ціноутворення

3. Методи ціноутворення

4. Види цін – самостійний конспект

 

Маркетингова цінова політика –комплекс заходів, пов'язаних зі встановленням ціни, надбавок, знижок, умов оплати за товари з метою задоволення потреб і досягнення цілей організації.

Ціна, яку платять на ринку, може мати різні назви: оплата, рента, відсоток по внесках, страховий внесок, заробітна плата, тариф, комісійні і ін. З погляду маркетингу, ціна – це гроші або будь-яка інша форма компенсації за право володіння або користування чим-небудь.

Формування цінової політики включає ряд послідовних етапів:

1. виявлення факторів, які впливають на ефективність цінової політики (зовнішні і внутрішні);

2. постановка цілей ціноутворення;

3. вибір методу ціноутворення;

4. обгрунтування цінової стратегії.

Цінова політика виконує значну роль на ринку недосконалої конкуренції, істотну роль на ринку олігополії (особливо по несхожих товарах), незначну роль на ринку чистої конкуренції і мінімальну на монополістичному ринку.

На ринку розвинених країн значення чинника цінової конкуренції в останні десятиліття знижується. Зростання доходів населення і сприйняття рівня якості через ціну призводить до того, що масовий споживач відмовляється від споживання дешевих товарів, віддаючи перевагу дорожчим і суб'єктивно якіснішим. З другого боку рівень розвитку техніки і технології привів до тому, що аналогічні товари, пропоновані в одному і тому ж якісно-ціновому сегменті, володіють надзвичайно схожими якісними параметрами і близькі за своєю собівартістю. Тому у відмінність ситуації минулого століття, коли ціна розглядалася як основний чинник конкурентної боротьби, сьогодні в розвинених країнах вона є одним з безлічі маркетингових інструментів. Разом з тим сучасна ситуація на вітчизняному ринку, велике число споживачів з надзвичайно низькими доходами, дозволяє затверджувати, що ціна є сьогодні одним з основних інструментів конкурентної боротьби на ринку споживчих товарів.

 

Визначення зовнішніх і внутрішних чинників ціноутворення Визначення цілей і стратегій ціноутворення Вибір методів ціноутворення Розрахунок цін

 

 

Нижче собівартості (формування прибутку не можливе) Собівартість Ціни товарів аналогів і товарів-субститутів Думка споживачів про унікальні особливості товару Висока ціна (формування повноцінного попиту не можливо)

Ціна

 

 

Основні чинники, що впливають на рівень цін конкретного товарного ринку:

1. Співвідношення попиту і пропозиції.

2. Тип ринку.

3. Державне регулювання цін.

4. Стан грошової сфери.

5. Цінова еластичність конкретного товару.

6. Доходи споживачів, структура витрат, заощадження.

7. Цінність товару, що відчувається.

8. Інші (сезонність виробництва або споживання, ступінь покриття собівартості за рахунок інших джерел фінансування).

 


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Активний характер соціальної політики.
  3. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  4. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  5. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  6. Антиінфляційної політики
  7. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  11. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  12. Бізнес-план підприємства: сутність та складові




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Означення 12. | Цілі і стратегії ціноутворення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.