МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Сутність маркетингової цінової політикиТема 6. Маркетингова цінова політика План 1. Сутність маркетингової цінової політики 2. Цілі і стратегії ціноутворення 3. Методи ціноутворення 4. Види цін – самостійний конспект
Маркетингова цінова політика –комплекс заходів, пов'язаних зі встановленням ціни, надбавок, знижок, умов оплати за товари з метою задоволення потреб і досягнення цілей організації. Ціна, яку платять на ринку, може мати різні назви: оплата, рента, відсоток по внесках, страховий внесок, заробітна плата, тариф, комісійні і ін. З погляду маркетингу, ціна – це гроші або будь-яка інша форма компенсації за право володіння або користування чим-небудь. Формування цінової політики включає ряд послідовних етапів: 1. виявлення факторів, які впливають на ефективність цінової політики (зовнішні і внутрішні); 2. постановка цілей ціноутворення; 3. вибір методу ціноутворення; 4. обгрунтування цінової стратегії. Цінова політика виконує значну роль на ринку недосконалої конкуренції, істотну роль на ринку олігополії (особливо по несхожих товарах), незначну роль на ринку чистої конкуренції і мінімальну на монополістичному ринку. На ринку розвинених країн значення чинника цінової конкуренції в останні десятиліття знижується. Зростання доходів населення і сприйняття рівня якості через ціну призводить до того, що масовий споживач відмовляється від споживання дешевих товарів, віддаючи перевагу дорожчим і суб'єктивно якіснішим. З другого боку рівень розвитку техніки і технології привів до тому, що аналогічні товари, пропоновані в одному і тому ж якісно-ціновому сегменті, володіють надзвичайно схожими якісними параметрами і близькі за своєю собівартістю. Тому у відмінність ситуації минулого століття, коли ціна розглядалася як основний чинник конкурентної боротьби, сьогодні в розвинених країнах вона є одним з безлічі маркетингових інструментів. Разом з тим сучасна ситуація на вітчизняному ринку, велике число споживачів з надзвичайно низькими доходами, дозволяє затверджувати, що ціна є сьогодні одним з основних інструментів конкурентної боротьби на ринку споживчих товарів.
Ціна
Основні чинники, що впливають на рівень цін конкретного товарного ринку: 1. Співвідношення попиту і пропозиції. 2. Тип ринку. 3. Державне регулювання цін. 4. Стан грошової сфери. 5. Цінова еластичність конкретного товару. 6. Доходи споживачів, структура витрат, заощадження. 7. Цінність товару, що відчувається. 8. Інші (сезонність виробництва або споживання, ступінь покриття собівартості за рахунок інших джерел фінансування).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|