Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Предмет стандартизації.

Стандартизація ‑ це діяльність з метою досягнення оптимального ступеня упорядкування в певний галуза шляхом встановлення положень для загального i багаторазового використання реально існуючих чи можливих завдань.

Стандартизація ‑ це наука про виявлення об’єктивних подій, які повторюються, та встановлення результатів усвідомлення i погодження груп властивостей об’єктів, всередині, поза (i між) об’єктів з суб’єктом.

Слід розрізняти стандартизацію офіційну i фактичну.

Офіційна стандартизація завершується випуском стандартів, еталонів або інших нормативних документів.

Фактична стандартизація має поступовий розвиток (писемність, грошові одиниці, одиниці мір i ваги, закони i моральні норми), її успіхи сприяють культурному, науково-технічному та економічному прогресу на всіх етапах цивілізації.

Мета стандартизації ‑ оптимальне впорядкування об’єктів стандартизації.

В Україні стандартизація має державний характер та спрямована на забезпечення єдиної технiчної полiтики, захисту iнтересiв вiтчизняних виробникiв та споживачiв продукцiї, економiї всiх видiв ресурсiв, а також вiдповiдностi продукцiї свiтовому рiвню якостi та надiйностi. Крiм того, стандартизацiя сприяє гармонiзацiї нацiональних нормативних документiв зi свiтовими аналогами, вiдповiдностi вимог нормативних документiв законодавчим актам, а також покращує умови виходу української продукцiї на свiтовий ринок.

Головне завдання стандартизацiї полягає у створеннi системи нормативної документацiї, що визначають прогресивнi вимоги до продукцiї.


Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  4. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  5. Абетково-предметний покажчик
  6. Алфавітно-предметний покажчик
  7. Алфавітно-предметний покажчик
  8. Алфавітно-предметний покажчик
  9. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  10. Аналіз предметної сфери соціальної роботи
  11. Аналізування предмету дослідження БКР
  12. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.




Переглядів: 1928

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи стандартизації. Загальна характеристика | Класифiкацiя видів стандартизації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.