Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Наступною стадією провадження є винесення адміністративним судом рішення у справі.

Рішення суду, яким вирішується спір по суті, приймається в нарадчій кімнаті суду і оформлюється у вигляді постанови. Рішення про зупинення або закриття провадження у справі, а також рішення про залишення позовної заяви без розгляду, викладаються у формі ухвали. У разі виникнення потреби в додатковому з'ясуванні деяких обста­вин справи чи здійснення процесуальних дій, суд, не приймаючи ос­таточного рішення у справі, окремою ухвалою відновлює її розгляд.

Прийняте у нарадчій кімнаті рішення оприлюднюється в цьому самому судовому засіданні. Як виняток (підставою для цього є істот­на складність справи) законодавець надає суду п'ятиденний термін для складання постанови по справі в повному обсязі (ст. 160 КАС України). Проте і в такому випадку вступна та резолютивна части­ни постанови мають бути обов'язково проголошені в тому самому засіданні, на якому розгляд справи було завершено.

 

За результатами розгляду справи суд має право прийняти одне з наступних рішень:

1. Залишити позовну заяву без розгляду.

2. Зупинити провадження в справі.

3. Закриття провадження у справі.

4. Прийняти рішення про задоволення позову в повному обсязі.

5. Прийняти рішення про часткове задоволення позовних вимог.

6. Прийняти рішення про відмову в задоволенні позову.

При цьому головуючий роз'яснює зміст рішення, порядок і строк його оскарження та інші права учасників провадження. Рі­шення суду, яке набрало законної сили, є обов'язковим для учас­ників судового процесу, для їхніх правонаступників, а також для всіх адміністративних органів, підприємств, установ та організа­цій, незалежно від форми власності, посадових чи службових осіб, об'єднань громадян та інших організацій та громадян і підлягають виконанню на всій території України.

Копія судового рішення надається присутнім учасникам прова­дження одразу після його оголошення. За відсутності учасника про­вадження означена копія надсилається йому не пізніше наступного дня після винесення судом постанови (ухвали). Саме ж рішення на­бирає законної сили після закінчення строку його апеляційного оскарження. Виняток становлять рішення суду, котрі, відповідно до КАС України, не підлягають апеляційному оскарженню (вони набу­вають чинності негайно після оголошення).

Залишення позову без розгляду.

Суд своєю ухвалою залишає позовну заяву без розгляду, якщо:

1) позовну заяву подано особою, яка не має адміністративної процесуальної дієздатності;

2) позовну заяву від імені позивача подано особою, яка не має повноважень на ведення справи;

3) у провадженні цього або іншого адміністративного суду є адміністративна справа про спір між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав;

4) позивач повторно не прибув у попереднє судове засідання чи у судове засідання без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття, якщо від нього не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності;

5) надійшло клопотання позивача про відкликання позовної заяви;

6) особа, яка має адміністративну процесуальну дієздатність і за захистом прав, свобод чи інтересів якої у випадках, встановлених законом, звернувся орган або інша особа, заперечує проти адміністративного позову і від неї надійшла відповідна заява;

7) провадження в адміністративній справі було відкрито за позовною заявою, яка не відповідає вимогам статті 106 КАСУ, і позивач не усунув цих недоліків у строк, встановлений судом;

8) позивач до закінчення судового розгляду залишив судове засідання без поважних причин і не звернувся до суду із заявою про судовий розгляд за його відсутності. (Стаття 155 КАСУ).

 


Читайте також:

  1. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  2. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  3. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  4. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  5. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  8. Аналіз отриманих результатів, прийняття рішення про можливість видачі сертифікату відповідності
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. АПЕЛЯЦІЙНЕ ПРОВАДЖЕННЯ
  11. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  12. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Забезпечення позову (стаття 117, 118 КАСУ). | Зупинення провадження в справі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.