МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Від редактораПСИХОЛОГІЯ Навчальний посібник За загальною редакцією Л.М.Кудояра Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Суми Сумський державний університет УДК 159.9(075.8) ББК 88.48 П - 86 Авторський колектив: Л.М. Кудояр, кандидат психологічних наук; Т.В. Іванова, кандидат психологічних наук; О.А. Кривопишина, кандидат психологічних наук; П.І. Сахно, старший викладач; Л.О. Колісник, асистент. Рецензенти: С.Д. Максименко - дійсний член АПН України, доктор психологічних наук, професор Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України; В.О. Моляко - дійсний член АПН України, доктор психологічних наук, професор Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України; С.М. Панченко - кандидат психологічних наук, доцент Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист №1/11-9773 від 22.10.2010 р.)
Психологія: навчальний посібник/ Т.В.Іванова, О.А.Кривопишина,
ISBN 978- 966- 657-319-6 Навчальний посібник складається з двох частин. У першій частині розглядаються питання загальної психології: предмет психології, біологічне підґрунтя психіки, особистість, теорії особистості, інтелект та пізнавальна сфера людини, здібності й творчість, темперамент, характер, спілкування, особистість у групі. Другу частину становлять питання, що відображають галузі сучасної психології і у тому чи іншому обсязі вивчаються студентами певних спеціальностей. Це такі галузі: психологія розвитку, юридична психологія, педагогічна психологія, психологія здоров’я, психологія мас.
УДК 159.9(075.8) ББК 88.48
© Іванова Т.В., Кривопишина О.А.,
Від редактора Розвиток суспільства, реформування системи соціальних відносин, розвиток економіки та культури передбачає формування самої людини як найбільшої цінності суспільства. У «Державній національній програмі «Освіта» Україна ХХІ століття» зазначається необхідність формування всебічної і гармонійної особистості як провідного завдання системи освіти. Такі завдання вимагають нового, більш широкого підходу до навчання у системі вищої освіти. Одним із таких підходів є гуманізація освіти. Всебічний розвиток особистості передбачає не просто підготовку її як вузького спеціаліста високої кваліфікації, але й як громадянина своєї держави, активного діяча з властивими йому інтересами, переконаннями, світоглядом. Усе це можливо лише за умови володіння системою знань основ наук гуманітарного спрямування, у тому числі й психології. Оволодіння основами психологічних знань необхідне кожному спеціалісту, адже він живе і буде працювати з іншими людьми, що вимагає врахування їх індивідуально-психологічних особливостей, можливостей людей, їх спрямування і т. ін. Навчальний посібник “Психологія” написаний колективом авторів: розділи 1, 3, 5, 7, 14, 16, 17,18 (Кудояр Л.М.), розділи 2, 10, 13, 15 (Іванова Т.В.), розділ 4 (Колісник Л.О.), розділ 6, 8 (Сахно П.І.), розділ 9 (Кудояр Л. М., Колісник Л.О.), розділи 11, 12 (Іванова Т.В., Кудояр Л.М.).
Читайте також:
|
||||||||
|