Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Від редактора

ПСИХОЛОГІЯ

Навчальний посібник

За загальною редакцією Л.М.Кудояра

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

Суми

Сумський державний університет

УДК 159.9(075.8)

ББК 88.48

П - 86

Авторський колектив:

Л.М. Кудояр, кандидат психологічних наук;

Т.В. Іванова, кандидат психологічних наук;

О.А. Кривопишина, кандидат психологічних наук;

П.І. Сахно, старший викладач;

Л.О. Колісник, асистент.

Рецензенти:

С.Д. Максименко - дійсний член АПН України, доктор психологічних наук, професор Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України;

В.О. Моляко - дійсний член АПН України, доктор психологічних наук, професор Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України;

С.М. Панченко - кандидат психологічних наук, доцент Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів

(лист №1/11-9773 від 22.10.2010 р.)

 

Психологія: навчальний посібник/ Т.В.Іванова, О.А.Кривопишина,
П-86 Сахно П.І. та ін.; за заг. ред. Л.М. Кудояра. - Суми: Сумський
державний університет, 2011. - 331 с.

 

ISBN 978- 966- 657-319-6

Навчальний посібник складається з двох частин. У першій частині розглядаються питання загальної психології: предмет психології, біологічне підґрунтя психіки, особистість, теорії особистості, інтелект та пізнавальна сфера людини, здібності й творчість, темперамент, характер, спілкування, особистість у групі. Другу частину становлять питання, що відображають галузі сучасної психології і у тому чи іншому обсязі вивчаються студентами певних спеціальностей. Це такі галузі: психологія розвитку, юридична психологія, педагогічна психологія, психологія здоров’я, психологія мас.

 

УДК 159.9(075.8)

ББК 88.48

 

© Іванова Т.В., Кривопишина О.А.,
Сахно П.І., Колісник Л.О., 2011
ISBN 978- 966- 657-319-6 © Сумський державний університет, 2011

 

Від редактора

Розвиток суспільства, реформування системи соціальних відносин, розвиток економіки та культури передбачає формування самої людини як найбільшої цінності суспільства. У «Державній національній програмі «Освіта» Україна ХХІ століття» зазначається необхідність формування всебічної і гармонійної особистості як провідного завдання системи освіти. Такі завдання вимагають нового, більш широкого підходу до навчання у системі вищої освіти. Одним із таких підходів є гуманізація освіти.

Всебічний розвиток особистості передбачає не просто підготовку її як вузького спеціаліста високої кваліфікації, але й як громадянина своєї держави, активного діяча з властивими йому інтересами, переконаннями, світоглядом. Усе це можливо лише за умови володіння системою знань основ наук гуманітарного спрямування, у тому числі й психології.

Оволодіння основами психологічних знань необхідне кожному спеціалісту, адже він живе і буде працювати з іншими людьми, що вимагає врахування їх індивідуально-психологічних особливостей, можливостей людей, їх спрямування і т. ін.

Навчальний посібник “Психологія” написаний колективом авторів: розділи 1, 3, 5, 7, 14, 16, 17,18 (Кудояр Л.М.), розділи 2, 10, 13, 15 (Іванова Т.В.), розділ 4 (Колісник Л.О.), розділ 6, 8 (Сахно П.І.), розділ 9 (Кудояр Л. М., Колісник Л.О.), розділи 11, 12 (Іванова Т.В., Кудояр Л.М.).
Навчально-методичні матеріали (запитання для самоконтролю, практичні заняття, зразок тесту для контролю знань, список літератури) підготував Кудояр Л.М.

 


Читайте також:

  1. Використання можливостей текстового редактора WORD у торговельному менеджменті. Формування документів та звітів для торговельного менеджменту
  2. Використання редактора формул
  3. Вступ до Photoshop. Елементи вікна редактора.
  4. За допомогою текстового редактора Microsoft Word (21 год.)
  5. Запис формул за допомогою редактора формул
  6. Запис формул за допомогою редактора формул
  7. Інтерфейс редактора VBA
  8. Команди меню редактора формул
  9. Призначення та можливості табличного редактора Excel.
  10. Робота з текстовими редакторами
  11. Робота з текстовими редакторами




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ №2 | Психологія як наука

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.