Практичне заняття
1.Загальне поняття про інтелект.Динаміка інтелекту.
2. Теорії інтелекту. Вимірювання інтелекту.
3. Увага у структурі інтелекту.
4. Відчуття та сприймання як початкові процеси пізнання об’єктивної дійсності.
5. Коротка характеристика пам’яті.
6. Мислення та уява як вищі пізнавальні процеси.
Зразок тесту для самоконтролю
1. Виділяють такі види інтелекту:
а) науковий;
б) теоретичний;
в) практичний;
г) вербальний;
д) невербальний.
2. Найбільш інтенсивно інтелект розвивається:
а) протягом усього життя;
б) від народження до 2 років;
в) від 2 до 12 років;
г) від 12 до 20 років;
д) від 20 до 30 років.
3. Спрямованість і зосередженість психічної діяльності на певних об'єктах називається:
а) інтелектуальністю;
б) наполегливістю;
в) увагою;
г) спостережливістю;
д) дотепністю.
4. Залежно від аналізаторів образну пам'ять поділяють на:
а) зорову;
б) слухову;
в) дотикову;
г) нюхову;
д) смакову.
5. Здібність індивіда адаптуватися до навколишнього середовища називається:
а) активізацією;
б) індивідуалізацією;
в) структуралізацією;
г) інтелектом;
д) мисленням.
Список літератури
1. Дружинин В.Н. Психология общих способностей. – СПб.: Питер, 2000. – 368с.
2. Загальна психологія /за ред. С. Д. Максименка. – Вінниця. - Нова книга, 2004.
3. М’ясоїд П.А. Загальна психологія.-К.: Вища школа, 2000. – 480с.
4. Психологія /за ред. Ю.Л.Трофімова. – К.: Либідь, 2001.– 560с.
5. Романовська Л.І. Диференційна психологія / Л.І. Романовська, Л.О. Подкоритова. – Львів.: «Новий світ – 2000», 2008. – 236с.
Здібності та творчість
Характеристика здібностей, обдарованості, таланту та геніальності.
Творчість людини.
Читайте також: - II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|