Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

7.1. Ознайомитись з правилами техніки безпеки та методикою вивчення конструкцій машин.

7.2. Вивчити загальну будову, процес роботи та технологічні регулювання плуга ПН-3-35.

7.3. Біля стенду ознайомитись з робочими органами плугів.

7.4. Ознайомитись з особливостями будови плугів ПЛ-5-35, ПЛН-5-35.

7.5. За допомогою лабораторної установки провести регулювання плуга ПЛ-3-35 на глибину оранки 20, 25, 30 см та вирівняти раму плуга в горизонтальній площині.

7.6. Ознайомитись з призначенням та особливостями будови спеціальних плугів ПЧ-2,5, ПНД-4-30, ПБН-75

7.7. Користуючись дод. А заповнити таблицю “Технічні характеристики плугів загального та спеціального призначення”.

Таблиця 1.1

Технічні характеристики плугів загального та спеціального призначення

Показники ПЛН-3-35 ПЛН-5-35 ПЛП-6-35 ПЯ-3-35 ПНД-4-30 ПЧ-4,5 ПНО-3-35 ПБН-75
Кількість корпусів                
Ширина захвату, м                
Робоча швидкість км/год                
Маса, кг                
Агрегат. з тракторами класу                

 

7.7. На стенді розглянути робочі органи грунтообробних машин і знарядь, ознайомитись з особливостями їх використання.

7.8. Ознайомитись із будовою та підготовкою до роботи культиватора КПС-4 (КШП-8).

7.9. Вивчити будову, роботу й послідовність підготовки до роботи культиватора КОН-2,8ПМ.

7.10. Ознайомитись з роботою туковисівного апарату культиваторів-росли­нопідживлювачів КРН 5,6 і КОН-2,8ПМ.

7.11. За допомогою лабораторної установки провести регулювання культиватора КОН-2,8ПМ на глибину обробітку 8 см та розставити робочі органи кожної секції з перекриттям 5 і захисною зоною 15 см.

7.12. Ознайомитись з будовою та особливостями технологічного процесу роботи зубових (БЗСС-1,0), сітчастих (БСО-4), дискових (БДТ-3) борін; котків ККШ 6,0; дискових (ЛДГ-5) та лемішних(ПЛ-5-25) лущильників; мотики МВН-2,8; комбінованих агрегатів АКП-2,5 і КА-3,6.

7.13. За вихідними даними (табл. 1.2.) аналітичним методом поваріантно виконати оцінку ефективності використання машинно-тракторного агрегату.

Таблиця 1.2.

Вихідні дані для розрахунку ефективності використання МТА

Параметри Варіанти
1 – 5 6 - 10 11 - 15 16 - 25
Трактор Т-150К Т-150К Т-150К Т-150К
С.-г. машина Плуг СЗ-3,6 СЗУ-3,6 КПС-4Г
Зчіпка   С-11У С-11У С-11У
  Продовження табл. 1.2
Рг, кН 33,25 35,0 35,0 28,45
Vт, км/год 10,1 8,5 8,5 11,4
Ко, кН/м2 40 – 60 - - -
Км, кН/м - 1,0 – 1,7 1,8 – 2,5 1,2 – 2,2
Gзч, кН - 7,4 7,4 7,4
а, м 0,25 - - -
Nе, кВт

 

7.14. Занести результати розрахунків у підсумкову таблицю 1.3.

Таблиця 1.3.

Результати розрахунку ефективності використання МТА

№ п/п Показник Позначення Значення
Опір МТА, кН Rагр  
Коефіцієнт використання ґакового зусилля η  
Коефіцієнт використання потужності ηп  

 

7.14. Скласти звіт.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки і методики експерименту | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.