МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Послідовність виконання роботи7.1. Ознайомитись з правилами техніки безпеки та методикою вивчення конструкцій машин. 7.2. Вивчити загальну будову, процес роботи та технологічні регулювання плуга ПН-3-35. 7.3. Біля стенду ознайомитись з робочими органами плугів. 7.4. Ознайомитись з особливостями будови плугів ПЛ-5-35, ПЛН-5-35. 7.5. За допомогою лабораторної установки провести регулювання плуга ПЛ-3-35 на глибину оранки 20, 25, 30 см та вирівняти раму плуга в горизонтальній площині. 7.6. Ознайомитись з призначенням та особливостями будови спеціальних плугів ПЧ-2,5, ПНД-4-30, ПБН-75 7.7. Користуючись дод. А заповнити таблицю “Технічні характеристики плугів загального та спеціального призначення”. Таблиця 1.1 Технічні характеристики плугів загального та спеціального призначення
7.7. На стенді розглянути робочі органи грунтообробних машин і знарядь, ознайомитись з особливостями їх використання. 7.8. Ознайомитись із будовою та підготовкою до роботи культиватора КПС-4 (КШП-8). 7.9. Вивчити будову, роботу й послідовність підготовки до роботи культиватора КОН-2,8ПМ. 7.10. Ознайомитись з роботою туковисівного апарату культиваторів-рослинопідживлювачів КРН 5,6 і КОН-2,8ПМ. 7.11. За допомогою лабораторної установки провести регулювання культиватора КОН-2,8ПМ на глибину обробітку 8 см та розставити робочі органи кожної секції з перекриттям 5 і захисною зоною 15 см. 7.12. Ознайомитись з будовою та особливостями технологічного процесу роботи зубових (БЗСС-1,0), сітчастих (БСО-4), дискових (БДТ-3) борін; котків ККШ 6,0; дискових (ЛДГ-5) та лемішних(ПЛ-5-25) лущильників; мотики МВН-2,8; комбінованих агрегатів АКП-2,5 і КА-3,6. 7.13. За вихідними даними (табл. 1.2.) аналітичним методом поваріантно виконати оцінку ефективності використання машинно-тракторного агрегату. Таблиця 1.2. Вихідні дані для розрахунку ефективності використання МТА
7.14. Занести результати розрахунків у підсумкову таблицю 1.3. Таблиця 1.3. Результати розрахунку ефективності використання МТА
7.14. Скласти звіт. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|