Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опис установки і методики експерименту

Вивчення конструкцій плугів, борін, лущильників, фрез, котків, обертових мотик, культиваторів і комбінованих агрегатів проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Призначення та будову робочих органів грунтообробних машин і знарядь вивчають біля стенду з робочими органами.

Регулювання глибини оранки та вирівнювання рами плуга в горизонтальній площині проводиться на лабораторній установці (рис. 1.1.), елементами якої є гідравлічний пристрій, начіпний механізм та плуг ПН-3-35. За допомогою гідравлічного пристрою плуг опускають на дошку з розміткою, що знаходиться на вирівняній площадці. Щоб усі корпуси плуга торкалися носками і п’ятками лемешів поверхні дошки, центральною тягою і правим розкосом начіпного механізму вирівнюють раму плуга в горизонтальній площині. Для регулювання глибини оранки плуга піднімають опорне колесо, підставляють під нього дерев’яний брусок, висота якого відповідає заданій глибині, і опускають колесо до моменту торкання його обода поверхні бруска.

 

 


Встановлення культиватора на задану схему роботи проводиться на аналогічній лабораторній установці (див. рис 1.1.), елементами якої є гідравлічний пристрій, начіпний механізм та культиватор КОН-2,8ПМ, начеплений замість плуга. За допомогою гідравлічного пристрою раму культиватора встановлюють горизонтально і підставляють під опорно-приводні колеса підставки, товщина яких відповідає заданій глибині обробітку, зменшеній на величину утопання коліс (2 – 3 см). Аналогічні підставки встановлюють під копіювальні колеса кожної секції. Гряділі секцій розміщують горизонтально. У тримачах гряділів робочі органи культиватора-підгортальника розставляють так, щоб забезпечити перекриття (4 – 8 см) і захисні зони. Для цього користуються дошкою, на якій нанесені осьові лінії рядків і захисні зони відповідно до схеми культивації.

Оцінку ефективності використання машинно-тракторного агрегату (МТА) проводимо аналітичним методом шляхом визначення коефіцієнта використання потужності енергетичного засобу за однакових умов роботи, але різних технологічних параметрів с.-г. машини.

Аналітичний метод реалізовують розрахунками на обчислювальних машинах або за спеціальними програмами на ЕОМ (комп’ютерах), а для лабораторної роботи (за варіантом) послідовно виконати наступне:

- вибрати трактор відповідно до виробничих умов;

- встановити допустиму технологічну швидкість руху агрегату для даного виду робіт;

- в межах допустимої технологічної швидкості вибрати передачу трактора (Vm, км/год) і ґакове зусилля (Рг, кН) з технічної характеристики трактора;

- визначити питомий опір К, кН/м (К0 , кН/м2) залежно від параметрів операції та типу ґрунту;

- розрахувати максимально можливу ширину захвату агрегату Вmax, м:

; (1.1)

для орних агрегатів К=К0 а ; для широкозахватних агрегатів з однотипних машин і зчіпки К=Км +Кзч , де Км – питомий опір машини; Кзч – питомий опір зчіпки (Кзч =0,1 кН/м);

- вибрати сільськогосподарську машину за відомою шириною захвату Вм, м (корпуса плуга Вк , м);

- розрахувати кількість машин в агрегаті nм:

, , (1.2)

де nм, nк – кількість машин, корпусів плуга відповідно.

Одержаний за (1.2) результат заокруглюють до цілого числа у менший бік.

- уточнити ширину захвату укомплектованого багатомашинного агрегату (Вагр, м) або ширину захвату плуга (Впл, м).

Вагр = nм Вм,, Впл = nк Вк; (1.3)

- розрахувати загальний тяговий опір укомплектованого агрегату за залежністю, кН:

+ Rзч, (1.4)

де nм – кількість машин у агрегаті;

Вм – ширина захвату машини, м;

К – питомий опір машини (знаряддя), кН/м, який залежить від типу ґрунту, параметрів процесу.

Для орних агрегатів:

, (1.5)

де Ко.– питомий опір грунту, кН/м2;

а– глибина оранки, м.

Опір зчіпки:

, (1.6)

де f – коефіцієнт опору кочення коліс зчіпки ( f = 0,18…0,22 для зораного поля; f =0,20…0,25 для поля після культивації;
f = 0,10…0,15 для стерні);

Gзч – вага зчіпки, кН;

- розрахувати коефіцієнт (η) використання тягового (гакового Рг, кН) зусилля трактора на вибраній передачі:

. (1.7)

- розрахувати гакову потужність (кВт), затрачену на виконання операції:

 

Nг = Vр Rагр (1.8)

 

де Vр – робоча швидкість агрегату, м/с.

, (1.9)

Vm – теоретична швидкість руху агрегату на вибраній передачі трактора, м/с;

δ – буксування ходової частини рушія (залежно від умов і завантаження рушія на гаку для гусеничних тракторів δгус=0,001…0,22, для колісних δк =0,01…0,45).

- визначити коефіцієнт (ηп) використання потужності трактора на вибраній передачі:

ηп = Nг / Nе (1.10)

де Nе – ефективна потужність двигуна, кВт.


Читайте також:

  1. Автоматичні установки пожежегасіння.
  2. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. Будова газобалонної установки
  6. Бурові установки
  7. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В.О. Сухомлинський — майстер унікального експерименту
  11. Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1
  12. Вербальні методики.




Переглядів: 791

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | Послідовність виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.