МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опис установки і методики експериментуВивчення конструкцій плугів, борін, лущильників, фрез, котків, обертових мотик, культиваторів і комбінованих агрегатів проводиться на їх натурних зразках безпосередньо на робочому місці. Призначення та будову робочих органів грунтообробних машин і знарядь вивчають біля стенду з робочими органами. Регулювання глибини оранки та вирівнювання рами плуга в горизонтальній площині проводиться на лабораторній установці (рис. 1.1.), елементами якої є гідравлічний пристрій, начіпний механізм та плуг ПН-3-35. За допомогою гідравлічного пристрою плуг опускають на дошку з розміткою, що знаходиться на вирівняній площадці. Щоб усі корпуси плуга торкалися носками і п’ятками лемешів поверхні дошки, центральною тягою і правим розкосом начіпного механізму вирівнюють раму плуга в горизонтальній площині. Для регулювання глибини оранки плуга піднімають опорне колесо, підставляють під нього дерев’яний брусок, висота якого відповідає заданій глибині, і опускають колесо до моменту торкання його обода поверхні бруска.
Встановлення культиватора на задану схему роботи проводиться на аналогічній лабораторній установці (див. рис 1.1.), елементами якої є гідравлічний пристрій, начіпний механізм та культиватор КОН-2,8ПМ, начеплений замість плуга. За допомогою гідравлічного пристрою раму культиватора встановлюють горизонтально і підставляють під опорно-приводні колеса підставки, товщина яких відповідає заданій глибині обробітку, зменшеній на величину утопання коліс (2 – 3 см). Аналогічні підставки встановлюють під копіювальні колеса кожної секції. Гряділі секцій розміщують горизонтально. У тримачах гряділів робочі органи культиватора-підгортальника розставляють так, щоб забезпечити перекриття (4 – 8 см) і захисні зони. Для цього користуються дошкою, на якій нанесені осьові лінії рядків і захисні зони відповідно до схеми культивації. Оцінку ефективності використання машинно-тракторного агрегату (МТА) проводимо аналітичним методом шляхом визначення коефіцієнта використання потужності енергетичного засобу за однакових умов роботи, але різних технологічних параметрів с.-г. машини. Аналітичний метод реалізовують розрахунками на обчислювальних машинах або за спеціальними програмами на ЕОМ (комп’ютерах), а для лабораторної роботи (за варіантом) послідовно виконати наступне: - вибрати трактор відповідно до виробничих умов; - встановити допустиму технологічну швидкість руху агрегату для даного виду робіт; - в межах допустимої технологічної швидкості вибрати передачу трактора (Vm, км/год) і ґакове зусилля (Рг, кН) з технічної характеристики трактора; - визначити питомий опір К, кН/м (К0 , кН/м2) залежно від параметрів операції та типу ґрунту; - розрахувати максимально можливу ширину захвату агрегату Вmax, м: ; (1.1) для орних агрегатів К=К0 а ; для широкозахватних агрегатів з однотипних машин і зчіпки К=Км +Кзч , де Км – питомий опір машини; Кзч – питомий опір зчіпки (Кзч =0,1 кН/м); - вибрати сільськогосподарську машину за відомою шириною захвату Вм, м (корпуса плуга Вк , м); - розрахувати кількість машин в агрегаті nм: , , (1.2) де nм, nк – кількість машин, корпусів плуга відповідно. Одержаний за (1.2) результат заокруглюють до цілого числа у менший бік. - уточнити ширину захвату укомплектованого багатомашинного агрегату (Вагр, м) або ширину захвату плуга (Впл, м). Вагр = nм Вм,, Впл = nк Вк; (1.3) - розрахувати загальний тяговий опір укомплектованого агрегату за залежністю, кН: + Rзч, (1.4) де nм – кількість машин у агрегаті; Вм – ширина захвату машини, м; К – питомий опір машини (знаряддя), кН/м, який залежить від типу ґрунту, параметрів процесу. Для орних агрегатів: , (1.5) де Ко.– питомий опір грунту, кН/м2; а– глибина оранки, м. Опір зчіпки: , (1.6) де f – коефіцієнт опору кочення коліс зчіпки ( f = 0,18…0,22 для зораного поля; f =0,20…0,25 для поля після культивації; Gзч – вага зчіпки, кН; - розрахувати коефіцієнт (η) використання тягового (гакового Рг, кН) зусилля трактора на вибраній передачі: . (1.7) - розрахувати гакову потужність (кВт), затрачену на виконання операції:
Nг = Vр Rагр (1.8)
де Vр – робоча швидкість агрегату, м/с. , (1.9) Vm – теоретична швидкість руху агрегату на вибраній передачі трактора, м/с; δ – буксування ходової частини рушія (залежно від умов і завантаження рушія на гаку для гусеничних тракторів δгус=0,001…0,22, для колісних δк =0,01…0,45). - визначити коефіцієнт (ηп) використання потужності трактора на вибраній передачі: ηп = Nг / Nе (1.10) де Nе – ефективна потужність двигуна, кВт. Читайте також:
|
||||||||
|