Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст звіту

8.1. Нарисувати схему встановлення передплужника і дискового ножа відносно корпуса плуга.

8.2. Заповнити таблицю 1.1 - Технічні характеристики плугів загального призначення.

8.3. Нарисувати схему розстановки робочих органів на культиваторі

КОН-2,8 ПМ.

8.4. Провести тяговий розрахунок агрегатів і їх результати занести в таблицю 1.3 - Результати розрахунку ефективності використання МТА.

Питання для самоконтролю

9.1. Які способи обробітку Ви знаєте? Які машини використовують для основного обробітку ґрунту?

9.1. Як взаємодіє плоский клин з ґрунтом?

9.2. У чому полягають особливості циліндричної, культурної, напівгвинтової та гвинтової полиць?

9.3. Назвіть робочі органи плуга та дайте їх характеристику.

9.4. Яку будову має корпус плуга загального призначення.

9.5. Якої умови потрібно дотримуватись, щоб скиба не падала назад у борозну після проходу плуга?

9.6. Яке призначення передплужника? Чим передплужник відрізняється від корпуса плуга?

9.7. Як встановити передплужник і дисковий ніж відносно корпуса плуга?

9.8. Чим регулюється глибина обробітку ґрунту начіпного плуга?

9.9. Як пройти першу борозну начіпним плугом?

9.10. Що необхідно робити, коли задній корпус плуга оре глибше переднього?

9.11. Назвіть типи робочих органів культиваторів.

9.12. Яку будову має культиватор-підгортач КОН-2,8 ПМ?

9.13. Яку будову має культиватор-рослинопідживлювач КРН-5,6?

9.14. Як встановити культиватор на задану глибину обробітку?

9.15. Як встановити культиватор для міжрядного обробітку на задану схему роботи?

9.16. Що впливає на вибір захисної зони?

9.17. Який розмір перекриття лап під час міжрядного обробітку?

9.18. Яке призначення борін, лущильників, катків?

9.19. Що таке кут атаки? У яких межах він змінюється у борін, лущильників?


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Послідовність виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.