Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАЛІКУ З ФІЛОСОФІЇ

  1. Філософія : предмет, джерела, функції.
  2. Світогляд, структура світогляду, типи світогляду.
  3. Періодизація історії філософії.
  4. Проблема позбавлення людини від страждань у філософії Стародавньої Індії.
  5. Провідні ідеї філософії Стародавнього Китаю.
  6. Особливості розвитку античної філософії.
  7. Основні проблеми та досягнення середньовічної філософії в Європі та Візантії.
  8. Провідні напрями філософії Відродження.
  9. Пошуки продуктивного методу пізнання у філософії Нового часу.
  10. Новий філософський ідеал у філософії Просвітництва.
  11. Особливості і досягнення німецької класичної філософії.
  12. Своєрідність російської філософії.
  13. Марксистська філософія.
  14. Сцієнтистські напрями.
  15. Напрями антропологічного спрямування.
  16. Українська філософія ХІУ-ХУІ ст.
  17. Зародження професійної філософії в Острозькій та Києво-Могилянській академіях.
  18. Г.С.Сковорода – засновник української класичної філософії.
  19. Академічна філософія ХІХ ст.
  20. Філософська думка ХХ ст.
  21. Світ як всеохоплююча реальність.
  22. Людська діяльність як особливий спосіб саморуху об’єктивної і суб’єктивної реальності.
  23. Свідомість : поняття, структура, функції.
  24. Структура суспільної свідомості.
  25. Діалектика та її антиподи.
  26. Принципи, категорії, закони діалектики.
  27. Пізнання. Види, форми пізнання.
  28. Проблема істини в пізнанні.
  29. Метод як усвідомлений спосіб пізнавальної діяльності.
  30. Поняття суспільства у філософії.
  31. Роль географічного середовища та демографічних чинників у житті суспільства.
  32. Матеріальні умови розвитку суспільства.
  33. Поняття «культура».
  34. Формація і цивілізація.
  35. Сучасні концепції розвитку суспільства.
  36. Проблема людини в історії філософії.
  37. Сенс життя і проблема людського щастя.
  38. Цінність як ядро духовного світу людини.
  39. Глобальні проблеми людства і людина.
  40. Проблема оцінки впливу техніки на розвиток суспільства.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. IV. Питання самоконтролю.
  7. V. Питання для самоконтолю
  8. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  11. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ФІЛОСОФІЇ | КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.