Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАЛІКУ З ФІЛОСОФІЇ

  1. Філософія : предмет, джерела, функції.
  2. Світогляд, структура світогляду, типи світогляду.
  3. Періодизація історії філософії.
  4. Проблема позбавлення людини від страждань у філософії Стародавньої Індії.
  5. Провідні ідеї філософії Стародавнього Китаю.
  6. Особливості розвитку античної філософії.
  7. Основні проблеми та досягнення середньовічної філософії в Європі та Візантії.
  8. Провідні напрями філософії Відродження.
  9. Пошуки продуктивного методу пізнання у філософії Нового часу.
  10. Новий філософський ідеал у філософії Просвітництва.
  11. Особливості і досягнення німецької класичної філософії.
  12. Своєрідність російської філософії.
  13. Марксистська філософія.
  14. Сцієнтистські напрями.
  15. Напрями антропологічного спрямування.
  16. Українська філософія ХІУ-ХУІ ст.
  17. Зародження професійної філософії в Острозькій та Києво-Могилянській академіях.
  18. Г.С.Сковорода – засновник української класичної філософії.
  19. Академічна філософія ХІХ ст.
  20. Філософська думка ХХ ст.
  21. Світ як всеохоплююча реальність.
  22. Людська діяльність як особливий спосіб саморуху об’єктивної і суб’єктивної реальності.
  23. Свідомість : поняття, структура, функції.
  24. Структура суспільної свідомості.
  25. Діалектика та її антиподи.
  26. Принципи, категорії, закони діалектики.
  27. Пізнання. Види, форми пізнання.
  28. Проблема істини в пізнанні.
  29. Метод як усвідомлений спосіб пізнавальної діяльності.
  30. Поняття суспільства у філософії.
  31. Роль географічного середовища та демографічних чинників у житті суспільства.
  32. Матеріальні умови розвитку суспільства.
  33. Поняття «культура».
  34. Формація і цивілізація.
  35. Сучасні концепції розвитку суспільства.
  36. Проблема людини в історії філософії.
  37. Сенс життя і проблема людського щастя.
  38. Цінність як ядро духовного світу людини.
  39. Глобальні проблеми людства і людина.
  40. Проблема оцінки впливу техніки на розвиток суспільства.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. IV. Питання самоконтролю.
  7. V. Питання для самоконтолю
  8. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  11. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ФІЛОСОФІЇ | КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.