ПИТАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАЛІКУ З ФІЛОСОФІЇ
- Філософія : предмет, джерела, функції.
- Світогляд, структура світогляду, типи світогляду.
- Періодизація історії філософії.
- Проблема позбавлення людини від страждань у філософії Стародавньої Індії.
- Провідні ідеї філософії Стародавнього Китаю.
- Особливості розвитку античної філософії.
- Основні проблеми та досягнення середньовічної філософії в Європі та Візантії.
- Провідні напрями філософії Відродження.
- Пошуки продуктивного методу пізнання у філософії Нового часу.
- Новий філософський ідеал у філософії Просвітництва.
- Особливості і досягнення німецької класичної філософії.
- Своєрідність російської філософії.
- Марксистська філософія.
- Сцієнтистські напрями.
- Напрями антропологічного спрямування.
- Українська філософія ХІУ-ХУІ ст.
- Зародження професійної філософії в Острозькій та Києво-Могилянській академіях.
- Г.С.Сковорода – засновник української класичної філософії.
- Академічна філософія ХІХ ст.
- Філософська думка ХХ ст.
- Світ як всеохоплююча реальність.
- Людська діяльність як особливий спосіб саморуху об’єктивної і суб’єктивної реальності.
- Свідомість : поняття, структура, функції.
- Структура суспільної свідомості.
- Діалектика та її антиподи.
- Принципи, категорії, закони діалектики.
- Пізнання. Види, форми пізнання.
- Проблема істини в пізнанні.
- Метод як усвідомлений спосіб пізнавальної діяльності.
- Поняття суспільства у філософії.
- Роль географічного середовища та демографічних чинників у житті суспільства.
- Матеріальні умови розвитку суспільства.
- Поняття «культура».
- Формація і цивілізація.
- Сучасні концепції розвитку суспільства.
- Проблема людини в історії філософії.
- Сенс життя і проблема людського щастя.
- Цінність як ядро духовного світу людини.
- Глобальні проблеми людства і людина.
- Проблема оцінки впливу техніки на розвиток суспільства.
Читайте також: - B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
- II. Організація і проведення спортивних походів
- II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- IV. Питання самоконтролю.
- V. Питання для самоконтолю
- V. Питання туристично-спортивної діяльності
- VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
- VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
- VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
- А) Методика проведення заняття
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|