МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис навчальної дисципліниДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КАФЕДРА ПОЛІТОЛОГІЇ
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Голова Вченої ради історичного факультету
________________________________ «______»________________2012 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ІСТОРІЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ДУМКИ
напрям підготовки 6.030104 «Політологія» спеціальність 6.040301 «Політологія»
факультет, відділення Історичний факультет
Донецьк – 2012
Робоча програма «Історія політичної думки України» для студентів ІІ курсу
за напрямом підготовки «Політологія» спеціальністю «Політологія»
«___» ________, 2012 року __ с.
Розробник: к.і.н., доц. М.С. Баглікова
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри________________________________ ____________________________________________________________________________
Протокол від «____»________________2012 року № ___
Завідувач кафедри політології _____________ Примуш М. В.
Схвалено навчально-методичною комісією Історичного факультету
Протокол від «____»________________2012 року № ___
Голова _______________ Темірова Н.Р.
Ó__________, 2012 рік Ó __________, 2012 рік
Опис навчальної дисципліни
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 2:1 для заочної форми навчання – 1:4
Мета: засвоєння теоретичних знань та формування у студентів світоглядно-політичних орієнтирів відповідно до гуманістичних ідеалів, культурно-історичних українських традицій та інтересів держави. Завдання визначаються необхідністю показати спадкоємність і виявити закономірності і особливості розвитку вітчизняної політико-правової думки на тлі розвитку світової політичної думки і політології як науки та формування у студентів світоглядно-політичних орієнтирів, спрямованих на етично високий ідеал державотворців
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:хронологічні межі, у яких формувалась та чи інша політична ідея, концепція, доктрина або теорія; їхніх авторів та представників; етапи та особливості їхнього розвитку; політичні, соціальні, економічні, культурні передумови виникнення та формування політичних ідей; зміст та історію найбільш значних та впливових вітчизняних політичних ідей та концепцій; практичний вплив різних традицій політичної думки на політичне життя України у той чи інший історичний період. вміти: розкривати зв’язок політичних ідей з конкретними історичними умовами їхнього виникнення й розвитку, зі світоглядом епохи, з інтересами тої чи іншої соціальної групи; логічно та грамотно викласти зміст ключових політичні ідей, ідеалів, теорій та доктрин вітчизняної політичної думки; давати раціонально-критичну оцінку діям різних політичних течій, партій, лідерів з позицій загальнополітичних інтересів та правової держави; виявити спільне та специфічне у розвитку української політичної думки в контексті світової політичної думки.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|