Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи навчання

Лекційний метод; письмові та усні домашні завдання; обговорення підготовлених студентами рефератів; диспути; консультації; самостійна робота студентів.

 

Методи контролю

Методи поточного контролю: виступ на семінарі, участь у диспуті, перевірка самостійної роботи, контрольна робота.

Методи підсумкового контролю: підсумкова модульна контрольна робота.

 

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний контроль Кількість балів за результатами поточного Підсумковий контроль (мах. 50 балів) Загальна кількість балів
Заліковий модуль
Органнізаційно-навчальна робота студента Індивідуальна робота до тем № 2-4, 6-13 Самостійна робота (реферати, конспектування джерел) Залікова модульна робота 1 Сума балів заліковий модуль 1 Інд.тв.завдання Іспит
- -

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності ОцінкаECTS Оцінка за національною шкалою
90 – 100 А відмінно
80 – 89 В добре
70 – 79 С
60 – 69 D задовільно
50 – 59 Е
30 - 49 FX незадовільно з можливістю повторного складання
0 – 29 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота | Інформаційні ресурси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.