МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Методи формування пізнавального інтересу§ метод створення ситуації новизни навчального матеріалу; § метод опори на життєвий досвід; § метод аналізу життєвих ситуацій; § метод пізнавальних ігор; § метод створення ситуації та відчуття успіху в навчанні(прийом: еврика, навмисна помилка).
Виховна робота педагога В умовах групи продовженого дня План 1. Завдання і зміст виховної роботи з учасниками групи продовженого дня в світлі реалізації «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». 2. Основні напрямки, форми, методи і прийоми виховання молодших школярів в умовах ГПД. 3. Інноваційні технології планування виховної роботи групи продовженого дня. 4. Особливості роботи з батьками дітей, що відвідують ГПД. Ключові поняття: напрямки, форми, методи і прийоми виховання молодших школярів в умовах ГПД. Рекомендована література до теми 2. 1. Балютіна К. Технологія планування виховної роботи з молодшими школярами / К.Балютіна // Початкова школа .- 2012. - №7. – С.42-44. 1. Біляченко О.В. Календарне планування виховної роботи у групі продовженого дня. Для учнів 3-4 класівв. 2 семестр. / О.В.Біляченко // Розкажіть онуку. - №1. – 2006. – С.151-156. 2. Гарматюк О. Планування виховної роботи на навчальний рік 1-4 класи / О.Гарматюк, В.Коробко // Початкова освіта. – 2009. - №33. – С.35. 3. Гордійчук О. Духовно-моральне виховання учнів школи першого ступеня в позаурочній роботі //Проблеми освіти. Другий спец.випуск /Кол.авт. - Київ.:Науково-методичний центр вищої освіти Міністерства освіти і науки України, Вінницький соціально-економічний інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2005. – С.219-225. 4. Гордійчук О. Практичні досліди як метод морального виховання особистості. Майстер-клас з курсу «Основи традиційної моралі» //Початкова освіта. – 2007. - №19. – С.12-14. 5. Гордійчук О.Є. Ємоції як дієвий чинник формування моральних дій і вчинків молодших школярів в умовах ГПД / О.Є.Гордійчук //Інновації як чинник суспільного розвитку : теорія і практика : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 30-31 травня 2012 року : у 2 ч. – Суми : НІКО, 2012. – Ч.1.– С.67-69. 6. Гордійчук О.Є. Формування етичного ставлення до живої природи у вихованців групи продовженого дня / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». ХІХ Каришинські читання], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав.нац.пед.ун-т імені В.Г.Короленка / За заг.ред.проф.М.В.Гриньової. – Полтава : Астрая, 2012. – С.377-379. 7. Гордійчук О.Є., Лінська М. В. Особливості правового виховання молодших школярів в умовах ГПД / О.Є.Гордійчук, М.В. Лінська // Вихователю ГПД. Усе для роботи. – 2012. - №9. – С.3-8. 8. Гордійчук О. Етнопедагогічні засади формування духовно-морального світу молодшого школяра/ О. Гордійчук // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. праць. – Чернівці, 2005. – Вип. 248. – С. 40 – 46. 9. Забашта Н.О. Виховна робота у групі продовженого дня в 1-4 класах /Н.О.Забашта, Н.О.Шматько. – Х.: «Ранок», 2010. – -176 с. – (Практикум вихователя ГПД). 10. Іванчук М.Г. Виховання працею душі // Педагогіка і психологія: Вісник АПН України. – 2004. – № 1. – С. 41–47. 11. Ігри в групі подовженого дня // Початкова освіта. - №47. – 2007. – С.19-22. 12. Колодійчук О. Трудове виховання учнів початкової школи на ГПД засобами фізичної праці / О.Колодійчук //Початкова освіта. -2012. - №48, грудень. – С.23-25. 13. Красовицький М.Ю. Системний підхід до управління виховним процесом у школі //Рідна школа. – 1997. – №3. – С.7-12. 14. Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України // Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року №1243. 15. Охрімчук Р.М. Виховний процес у групі продовженого дня: новий погляд на стару проблему //Навчання і виховання учнів 3 класу. - Київ. – 2003. 16. Тищенко С.Методичне забезпечення виховного процесу. Технологія підготовки та проведення виховного заходу //Виховання в школі /Упоряд. В.Варава, В.Зоц. – К.: Ред.загальнопед.газ., 2003. – С.37-45. – ( Бібліотека «Шкільного світу»). 17. Фесюкова Л.Б. Комплексні заняття з етики для дітей 4-7 років – Х.: НП: Видавництво «Ранок», 2007. – 192 с. 18. Хоружа Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів //Початкова школа. – 2007. - №2. – С.52-53. 19. Шевчук І. Використання інтерактивних технологій у проведенні виховних годин // Поч.шк.-2004.-№5.-С.13. 20. Шульга Л.А. Інноваційні підходи до формування моральних переконань молодших школярів //Педагогіка і психологія.-2002.-№1-2.-С.148-154. Читайте також:
|
|||||||||||
|