МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇВиховання школяра в умовах ГПД – не лише цілеспрямований і планомірний процес формування його світогляду, переконань і почуттів, волі і характеру, потреб і здібностей, а адаптація дитини до соціального середовища, її соціалізація. Так, виховний час в умовах ГПД умовно можна поділити на два періоди: § після закінчення навчальних занять – до підготовки домашніх завдань; § після підготовки домашніх завдань. Виховний процес у загальноосвітньому навчальному закладі має дві взаємопов'язані сторони. Одна – педагогічний вплив вихователя, вчителя, колективу, друга – готовність вихованця сприйняти і усвідомити цей вплив. Лише особистісно-орієнтованому вихованню під силу «відкрити дитину», показати їй саму себе, закономірності та способи розвитку її сил, якостей, здібностей, викликати в неї потребу організувати себе для досягнення суспільно й особистісно-значущих цілей. Зміст виховної роботи з учнями в умовах ГПДполягає у: - згуртуванні колективу; - навчанні їх самообслуговуванню; - формуванні позитивного ставлення до моральних цінностей; - залученні до громадської активності дітей; - спонуканні вихованців до дисциплінованості, ініціативності, оптимізму, солідарності, працьовитості, самоконтролю та саморозвитку. Основні напрямки виховної роботи в ГПД · Згуртування дитячого колективу. · Вироблення у вихованців ГПД навичок культурної поведінки і дотриманням правил для учнів. · Формування в учнів рис товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти. · Виховання в учнів любові до рідного краю, до України, поваги до державних символів та народних традицій, бажання до наслідування духовних цінностей українського народу. · Виховання дітей на основі народної моралі та милосердя. · Здійснення індивідуальної роботи з учнями. · Підтримка тісного контакту з батьками учнів для спільного та правильного виховання дітей. Форми виховання учнів у групі продовженого дня § Гра-подорож-заняття § Екскурсія § Ток – шоу § Тренінг – вільна дискусія § Теле,- радіопередача § Вікторина § КВК Оскільки сім’я – це осередок формування дитини, а виховання починається з навчання любити і поважати батька, матір, бабусю, дідуся, саме тому вихователю ГПД необхідно проводити спільні виховні заходи. Орієнтовна тематика родинних виховних заходів Читайте також:
|
||||||||
|