Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В умовах ГПД

§ "Батько і мати – два сонця гарячі".

§ "Тато, мама, я – спортивна сім’я".

§ "Хто батьків шанує, тому добре буде".

§ "Ми з татом друзі" та ін.

 
 

 


спортивно-оздоровча робота

з молодшими школярами

в групі продовженого дня

План

1. Психолого-педагогічна наука про сутність, зміст та особливості спортивно-оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку в умовах ГПД.

2. Педагогічні умови організації та проведення оздоровчих занять в ГПД.

3. Основні форми організації спортивно-оздоровчої роботи з вихованцями ГПД: планування та проведення.

3.1. «Година здоров’я» як обов’язкова форма спортивно-оздоровчої роботи в ГПД: методика організації та проведення.

3.2. Мета та вимоги до проведення різних форм спортивно-оздоровчої роботи.

4. Забезпечення оптимального рівня рухової активності вихованців групи продовженого дня.

Ключові поняття: спортивно-оздоровча робота, форми організації спортивно-оздоровчої роботи, «Година здоров’я», оздоровча система «Бодіфлекс.

Рекомендована література до теми 3.

1. Васьков Ю.В. Система фізичного виховання у групі продовженого дня в 1-4 класах. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010. – 128 с. – (Практикум вихователя ГПД).

2. Гаврилюк А. П. Особливості “годин фізичної культури”в групах продовженого дня з врахуванням динаміки працездатності учнів молодшого шкільного віку / А.П.Гаврилюк // Педагогіка, психологія та медико-біологічні науки. – 2009. - №12.- С.44-47.

3. Глазирін І.Д. Основи диференційованого фізичного виховання. – Черкаси: «Відлуння-Плюс», 2003. - 351 с.

4. Мар'єва О. Ефективність застосування оздоровчої системи «Бодіфлекс» під час проведення фізкультурно-оздоровчих занять з молодшими школярами в групі продовженого дня.

5. Рибальченко С. Здоров҆я – найцінніший скарб. Майстер-клас для вчителів початкових класів та вихователів ГПД /С.Рибальченко // Початкова освіта. – 2013. - №10. – С.10-12.

6. Свириденко, С. Організація здоров'язберігаючої діяльності ГПД [Текст] / С. Свириденко, О. Ващенко // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2008. - N 8. - С. 3-8.

7. Скугарєв В. Спортивна година в групі продовженого дня / В.Скугарєв // Початкова школа. - №6. – 2010. – С.55-56.

8. Сокуренко Н.Ф. Години здоров’я в групах продовженого дня. – Київ, «Здоров'я». – 1974. – 73 с.


Читайте також:

  1. Автономне існування людини в екстремальних умовах
  2. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  3. Аналіз ефективності реальних інвестиційних проектів в умовах ризику
  4. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  5. Аналітична робота в умовах кризи.
  6. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  7. Безпека в умовах кримінальної злочинності
  8. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  9. Безпека життєдіяльності людини в умовах натовпу
  10. Бетонування в зимових умовах
  11. БЖД у повсякденних умовах
  12. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.




Переглядів: 834

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ | ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.