1. Психолого-педагогічна наука про сутність, зміст та особливості спортивно-оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку в умовах ГПД.
2. Педагогічні умови організації та проведення оздоровчих занять в ГПД.
3. Основні форми організації спортивно-оздоровчої роботи з вихованцями ГПД: планування та проведення.
3.1. «Година здоров’я» як обов’язкова форма спортивно-оздоровчої роботи в ГПД: методика організації та проведення.
3.2. Мета та вимоги до проведення різних форм спортивно-оздоровчої роботи.
4. Забезпечення оптимального рівня рухової активності вихованців групи продовженого дня.
Ключові поняття:спортивно-оздоровча робота, форми організації спортивно-оздоровчої роботи, «Година здоров’я», оздоровча система «Бодіфлекс.
Рекомендована література до теми 3.
1. Васьков Ю.В. Система фізичного виховання у групі продовженого дня в 1-4 класах. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010. – 128 с. – (Практикум вихователя ГПД).
2. Гаврилюк А. П. Особливості “годин фізичної культури”в групах продовженого дня з врахуванням динаміки працездатності учнів молодшого шкільного віку / А.П.Гаврилюк // Педагогіка, психологія та медико-біологічні науки. – 2009. - №12.- С.44-47.
3. Глазирін І.Д. Основи диференційованого фізичного виховання. – Черкаси: «Відлуння-Плюс», 2003. - 351 с.
4. Мар'єва О. Ефективність застосування оздоровчої системи «Бодіфлекс» під час проведення фізкультурно-оздоровчих занять з молодшими школярами в групі продовженого дня.
5. Рибальченко С. Здоров҆я – найцінніший скарб. Майстер-клас для вчителів початкових класів та вихователів ГПД /С.Рибальченко // Початкова освіта. – 2013. - №10. – С.10-12.
6. Свириденко, С. Організація здоров'язберігаючої діяльності ГПД [Текст] / С. Свириденко, О. Ващенко // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2008. - N 8. - С. 3-8.
7. Скугарєв В. Спортивна година в групі продовженого дня / В.Скугарєв // Початкова школа. - №6. – 2010. – С.55-56.
8. Сокуренко Н.Ф. Години здоров’я в групах продовженого дня. – Київ, «Здоров'я». – 1974. – 73 с.