Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оздоровчих занять в ГПД

1. Проведення оздоровчих занять з усіма учнями ГПД, що не мають відхилень у стані здоров'я.

2. Використання різноманітних фізичних вправ та рухливих ігор, як засобу активного відпочинку учнів.

3. Одночасне піклування вихователя про те, щоб учні отримували від оздоровчих занять в ГПД як фізичну, так і моральну насолоду.

4. Основна форма фізичних занять в ГПД – щоденні організовані групові заняття.

5. Основним змістом цих занять є програмовий матеріал з фізичної культури для учнів конкретного класу з деякими поширеннями та урізноманітненнями.

6. Під час занять велику увагу слід приділяти ігровим формам і методам. Сам процес перебування учнів на свіжому повітрі є важливим засобом зміцнення здоров’я, загартування організму, фізичного розвитку та підвищення працездатності учнів. Тому незалежно від пори року всі заняття треба проводити на вільному повітрі. В негоду ( хуртовину, дощ, сильний мороз) заняття переносять у приміщення. Але приміщення має бути чисте і добре провітрене.

7. На відміну від звичайних уроків з фізичної культури, що мають точно визначений час – 45 хв., заняття в ГПД не обмежують певним часом, їх можна проводити протягом від 45-60 хв. Тривалість занять залежить від багатьох аспектів:

- стомленості учнів,

- характеру попередньої та наступної роботи

- погодних умов.

8. Час проведення – після обіду та виконання домашніх завдань.

Однією із обов’язкових форм спортивно-оздоровчої роботи в умовах групи продовженого дня є «Година здоров’я», або щоденні фізкультурні заняття в ГПД.

Метою таких занять є сприяння зміцненню здоров’я учнів, активний відпочинок, відновлення працездатності, повторення навчального матеріалу, що вивчався на уроках фізичної культури, прищеплення учням інтересу до занять фізичними вправами тощо.

Основні завдання «Години здоров’я»спрямовані на те, щоб:

§ викликати в учнів інтерес до участі в здоров'язберігаючих заходах, що дає їм можливість відчути свою здатність самостійно дбати про власне здоров’я;

§ досягти того, щоб кожен учень почувався комфортно у колективі однолітків, оволодівав уміннями спілкування;

§ формувати в учнів стійку мотивацію до оздоровчої діяльності;

§ допомогти дітям засвоїти елементарні уміння вести здоровий спосіб життя та трансформувати їх у навички.

Планування спортивно-оздоровчої роботи

та «Години здоров’я»в умовах ГПД

1. План оздоровчих занять на семестр.

2. План-конспект проведення «години здоров’я» .

Структура «години здоров’я»наближається до структури уроку фізичної культури, повністю його не повторює і містить такі макроетапи:

1.Оргмомент (2-3 хв.).

2.Підготовча частина (5-10 хв.).

3.Основна частина (30-35 хв.) .

4.Заключна частина (3-5 хв.).

Основними формами організації спортивно-оздоровчої роботи з вихованцями ГПД є:

§ Рухливі ігри та естафети,

§ Змагання з різних видів фізичних вправ.

 
 

 


Дозвіллєвадіяльністьмолодших школярів


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  3. Види індивідуальних занять
  4. Види навчальних занять.
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  7. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач
  8. Вимоги безпеки під час занять зі спортивних ігор (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол)
  9. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  10. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  11. Вікові нормативи для початку занять різними видами спорту в дитячих спортивних школах
  12. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів




Переглядів: 2151

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ | ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.