Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні види дозвіллєвої діяльності

· Рекреаційна дозвіллєва діяльність

· Практична дозвіллєва діяльність

· Культурно-дозвіллєва діяльність

· Позаурочна художньо-творча діяльність

· Для соціально-дозвіллєвої діяльності

Похідними вищеописаних видів дозвіллєвої діяльності є такі функції дозвілля:

- психологічна;

- соціальна;

- терапевтична.

Психологічна функція дозвілля, в свою чергу, розподіляється на три підфункції:

- розвага,

- розвиток особистості;

- відпочинок.

Принципи організації ігрових куточків.

1. Принцип урахування вікових особливостей дітей.

2. Принцип урахування гендерних особливостей.

3. Принцип урахування індивідуальних особливостей дітей. Принцип динамічності.

4. Принцип вибору.

5. Принцип дитячої активності, самостійності, творчості.

6. Принцип естетичності.

 

Ігрова кімната має складатись із двох центрів:

§ центру творчих ігор;

§ центру ігор із правилами.

У другій половині дня молодшим школярам рекомендується тривалий час перебувати на свіжому повітрі. Частину цього часу слід використовувати для екскурсій та цільових прогулянок.

Оскільки учні 3-4 класів спроможні самостійно здобувати відомості про навколишнє середовище, вихователь тільки скеровує та сплановує їхні спостереження. Основне вихователю – спланувати та визначити мету екскурсії. Надалі педагог ставить ряд запитань, відповіді на які буде одержано в результаті екскурсії.

Цільова прогулянка відрізняється від екскурсії насамперед вужчою темою, вона дає відповідь на якесь конкретне запитання (наприклад, прогулянка до парку з метою спостереження за листопадом у тиху або вітряну погоду).

Кожна екскурсія чи цільова прогулянка становить екскурсійний цикл, що складається з трьох частин:

- Підготовка.

- Проведення;

- Підбиття підсумків.

 

 

 
 

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Основні засоби
  9. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя




Переглядів: 2495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ | Гурткова робота в умовах групи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.