1. Робоча книга вихователя групи продовженого дня / Укладач Я.М.Шуль. – Тернопіль: Астон, 2004. – 212 с.
2. Седеревічене А. О. Технологія організації навчально-виховного процесу з дисциплін, що входять до варіативної частини Базового навчального плану. Розвиток творчих здібностей // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 126-128.
3. Улизько А.А. Гурткова робота в школі подовженого дня / Навчально-виховна робота в школах і групах подовженого дня /Упоряд. А.Д.Бондар, Б.Ф.Мельниченко, К.Ф.Присяжнюк, Н.Ф.Січкар. – «Рад. школа» - К.: 1965. – С.92-97.
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
Найпоширенішою формою охоплення учнів позанавчальними виховними заходами є гуртки. Добре організована гурткова робота допомагає учням глибоко засвоювати програмовий матеріал, сприяє їх загальному розвитку. У процесі гурткової роботи розвивається ініціатива, самодіяльність учнів, виявляються їх уподобання.
До гуртка приймаються учні за виявленими здібностями.