Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гурткова робота в умовах групи

Продовженого дня

План

1. Гурткова робота як форма позанавчального розвивально-виховного заходу.

2. Види гуртків за інтересами для учнів початкової школи.

3. Вчитель-організатор гуртків за інтересами та вимоги до нього.

4. Діагностика рівня сформованості методичної компетентності керівника гуртка.

Ключові поняття: гурток, секція, гурткова робота, клубна робота.

Рекомендована література до Н.Е.2.5.

1. Робоча книга вихователя групи продовженого дня / Укладач Я.М.Шуль. – Тернопіль: Астон, 2004. – 212 с.

2. Седеревічене А. О. Технологія організації навчально-виховного процесу з дисциплін, що входять до варіативної частини Базового навчального плану. Розвиток творчих здібностей // Методичні матеріали для вчителів початкових класів з проблем реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи (дистанційна форма навчання). Частина І / За заг. ред. Н.І.Клокар. – Біла Церква, 2002. – С. 126-128.

3. Улизько А.А. Гурткова робота в школі подовженого дня / Навчально-виховна робота в школах і групах подовженого дня /Упоряд. А.Д.Бондар, Б.Ф.Мельниченко, К.Ф.Присяжнюк, Н.Ф.Січкар. – «Рад. школа» - К.: 1965. – С.92-97.

ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Найпоширенішою формою охоплення учнів позанавчальними виховними заходами є гуртки. Добре організована гурткова робота допомагає учням глибоко засвоювати програмовий матеріал, сприяє їх загальному розвитку. У процесі гурткової роботи розвивається ініціатива, самодіяльність учнів, виявляються їх уподобання.

До гуртка приймаються учні за виявленими здібностями.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 957

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види дозвіллєвої діяльності | Види гуртків за інтересами для учнів початкової школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.