Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види гуртків за інтересами для учнів початкової школи

· математичний гурток;

· літературний гурток (секції: художнє читання, літератори-початківці, рецензенти).

· художня самодіяльність;

· музичний гурток;

· «умілі руки»;

· спортивний гурток із різними секціями.

· радіо гурток.

Особистість вчителя-організатора гуртків за інтересами повинна відповідати відповідним компетенціям, з багатою ерудицією та професійно-методичними якостями. До особистих якостей, що характеризують професійну придатність відносяться:

Ø нахил до роботи з дітьми;

Ø комунікативність;

Ø спостережливість;

Ø тактовність;

Ø розвиток уяви;

Ø творчі здібності;

Ø організаторські здібності;

Ø висока вимогливість до себе.

Для набуття та удосконалення необхідного професіоналізму необхідно детально знати структуру педагогічної діяльності і володіти пов'язаною з нею системою практичних умінь і навичок. У працях Н.В.Кузьміної, В.О.Сластьоніна, О.І.Щербакова виокремлено наступні види діяльності вчителя, які, на нашу думку є невід'ємними складовими педагогічної діяльності і вчителя-організатора:

Ø діагностична;

Ø орієнтаційно-прогностична;

Ø конструктивно-проективна;

Ø організаторська;

Ø інформаційно-пояснювальна;

Ø комунікативно-стимулююча;

Ø аналітико-оцінна;

Ø дослідно-творча.

Щодо рівнів педагогічного професіоналізму керівника гуртка, то їх можна виокремити такі:

1. Педагогічна умілість.

2. Педагогічна майстерність.

3. Педагогічна творчість.

4. Педагогічне новаторство.

Підготовка організатора гуртка за інтересами здійснюється ще у ВНЗ за такими аспектами:

Ø вдосконалення фахової підготовки вчителя-організатора гуртків за інтересами;

Ø забезпечення психолого-педагогічного та методичного супроводу організації навчально-творчої діяльності молодших школярів у ГПД;

Ø навчання вихователів методам організації конструктивної взаємодії з учнем у ході гурткової роботи.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. Розвиток математичних знань учнів.
  7. II. Розвиток математичних умінь учнів
  8. II. Розвиток математичних умінь учнів
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. III. Актуалізація опорних знань учнів.
  12. III. Розвиток математичних умінь учнів




Переглядів: 5154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гурткова робота в умовах групи | Характеристика та коди контрагентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.237 сек.