МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4. Філософія суспільстваСуспільство як проблема філософії. Основні концепції суспільного життя: ідеалістична, натуралістична, матеріалістична та їх основні вияви. Суспільство як підсистема об’єктивної реальності. Природа і суспільство, їх єдність та відмінність. Основні історичні етапи і типи взаємодії природи і суспільства. Суспільні відносини: поняття, види та їх структура. Суспільство як система відносин. Поняття суспільного виробництва. Матеріальне і духовне виробництво. Спосіб виробництва, його структура і роль у суспільстві. Історичний процес як проблема дослідження. Поняття суспільно-економічної формації. Формаційний підхід до аналізу історичного процесу. Поняття цивілізації. Цивілізаційний підхід до аналізу історичного процесу.
Змістовний модуль № 2: Тема 5. Філософія свідомості Свідомість як проблема філософії, основні підходи до її вирішення. Ґенеза свідомості: природні передумови свідомості та її соціальна сутність й суспільно-історичні основи виникнення. Проблема структури свідомості та її властивості. Поняття суспільної свідомості. Суспільне буття і суспільна свідомість. Закономірності розвитку суспільної свідомості. Структура суспільної свідомості: рівні, сфери, форми. Суспільна та індивідуальна свідомість, їх взаємозв'язок.
Тема 6. Філософія пізнання Пізнання як філософська проблема. Пізнаваність світу: основні підходи: скептицизм, агностицизм, гностицизм. Суб’єкт і об’єкт пізнання. Пізнання як результат взаємодії суб’єкту і об’єкту. Діалектика процесу пізнання: єдність чуттєвого, раціонального та інтуїтивного. Основні концепції теорії пізнання: емпіризм, раціоналізм, ірраціоналізм. Практика і її роль у пізнанні. Вчення про істину. Поняття істини та її основні характеристики. Істина і заблудження. Проблема критерію істини в історії філософі. Практика як критерій істини. Наука: поняття, генезис, характерні ознаки і динаміка розвитку. Критерії наукового пізнання. Рівні наукового пізнання: емпіричний і теоретичний. Форми наукового пізнання: факт, ідея, проблема, гіпотеза, концепція, теорія, закон. Методи наукового пізнання: емпіричні: спостереження, порівняння, вимірювання, експеримент; теоретичні: абстрагування, ідеалізація, формалізація, аксіоматизація; методи, що застосовуються як на емпіричному, так і на теоретичному рівнях: узагальнення і специфікація, аналіз і синтез, індукція і дедукція, аналогія, моделювання тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|