Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 2.

Розрахувати індекс Харфіндаля-Хіршмана для умов наведених у таблиці 2.1.

Таблиця 2.1

Вихідні дані для розрахунку

Підприємства Обсяги реалізації продукції у звітному періоді, тис.т
Типи ринків
№1 1 23356
№2
№3
№4
№5
№6
№7
№8
№9
№10

Задача 3.

На ринку реалізують продукцію 8 підприємств. Частка 1-го підприємства у загальному обсязі ринку становить 20%, частка 2-го - 5%, 3-го - 17%, 4-го - 8%, 5-го - 11%, 6-го 14%, 7-го - 10%, восьмого - 15%. Розрахуйте індекс ринкової концентрації Херфіндаля-Хіршмана для цього ринку.

 

Задача 4.

На ринку виробників кондитерських виробів України провідними є 15 підприємств. Основне суперництво відбувається між ними. За даними таблиці 2.2 оцінити сили конкуренції на ринку виробників кондитерських виробів України: 1) розрахувати індекс концентрації і оцінити рівень концентрації у галузі; 2) розрахувати індекс Херфіндаля-Хіршмана; 3) розрахувати індекс Розенблюта.

Таблиця 2.2

Провідні виробники кондитерських виробів

Фірма - виробник Обсяг виробництва, т
1. Вінницька КФ
2. „Світоч", Львів
3. КФ ім..К.Маркса. Київ
4. Маріупольська КФ
5. Харківська бісквітна фабрика
6. Дніпропетровська КФ
7. Кременчуцька КФ
8. „Київ-Конті", Донецьк
9. „А.В.К.", Донецьк
10. Тростянецька КФ
11. „А.В.К.", Луганськ
12. „Полтавакондитер"
13. „Одеса", Одеса
14. „Житомирські ласощі"
15. Запорізька КФ

Задача 5.

Побудувати конкурентну карту ринку для виробників в сегменті шоколаду та шоколадних виробів в Україні у 2008-2012р.р. за наведеними даними в таблиці 2.3. Зробити відповідні висновки.

Таблиця 2.3


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 1229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графоаналітичне завдання. | Частки ринку виробників в сегменті шоколаду та шоколадних виробів в Україні у 2008-2012р.р.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.