Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1.

На основі наведених у таблиці 9.1 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку (індекс Херфіндаля-Хіршмана та чотирьохдольного показника).

Таблиця 9.1

Рейтинг виробників

Назва підприємства Обсяг реалізації продукції
ПАТ «Імперія» 1301,9
Концерн «Надія» 778,4
ПАТ «Зеніт» 651,8
ПАТ «Візар» 421,6
ПАТ «Дніпро» 411,8
ПАТ «Октава» 379,2
ПАТ «Меридіан» 327,6
Концерн «Вітал» 264,6
ПАТ «Весторіс» 242,3
ПАТ «Тікаб» 225,1
ПАТ» Іберуся 146,6
Концерн «Терра» 139,8
ПАТ «Корал» 115.7
ПАТ «Троянда» 112,3
ПАТ «Спектр» 107,1
ПАТ «Інфут» 31,5
Концерн «Глобус» 41,2
ПАТ «Вікос» 22,9
ПАТ «Кенді» 6,3

 

 

Задача 2.

На основі наведених у таблиці 9.2 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою наступних показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку:

1) Індекс концентрації

2) Коефіцієнт відносної концентрації

3) Індекс Херфіндаля-Хіршмана

4) Коефіцієнт варіації ринкових часток

5) Ранговий індекс концентрації

6) Індекс максимальної частки

7) Індекс зворотних величин часток

Таблиця 9.2

Вихідні дані для розрахунку рівня інтенсивності конкуренції в молочній галузі

Підприємство Обсяги реалізації продукції у звітному періоді, тис.т
Типи ринків
ПАТ «Хмельницька маслосирбаза»
ПАТ «Красилівський молочний завод»
ПАТ «Городокконсермолоко»
ПАТ «Дунаєвецький маслозавод»
ПАТ «Деражнянський молочний завод»
ПАТ «Віньківці сирзавод»
ПАТ «Білогір’я молокопродукт»
ПАТ «Гадячсир»
ПАТ «Летичівський маслозавод»
ПАТ «Староконстянтинівський молочний завод»

 

Задача 3.

На основі наведених у таблиці 9.3 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою наступних показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку:

1) Індекс концентрації

2) Коефіцієнт відносної концентрації

3) Індекс Херфіндаля-Хіршмана

4) Коефіцієнт варіації ринкових часток

5) Ранговий індекс концентрації

6) Індекс максимальної частки

7) Індекс зворотних величин часток

Таблиця 9.3


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок інтегрованого факторного показника для побудови багатокутника конкурентоспроможності | Провідні виробники на ринку виноробнох промисловості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.