МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Провідні виробники на ринку виноробнох промисловості
Практичне заняття 10. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства Мета завдання:освоєння методик оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
План заняття 1. Метод на основі проведення комплексної оцінки фінансово-господарської діяльності підприємства. 2. Метод визначення конкурентоспроможності підприємства – бенчмаркінг. 3. Методи визначення конкурентоспроможності підприємства – різниць, рангів, балів. Література: [4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 17; 19; 23]
Питання для самостійної роботи 1. Методи визначення конкурентоспроможності підприємства на основі експертних оцінок.
Твердження.Визначте, правильні чи неправильні твердження. 1. Найбільш адекватним підходом до оцінки вартості підприємства є затратний. Так Ні 2. Головною задачею і результатом функціонування системи забезпечення конкурентоспроможності повинно бути збільшення вартості підприємства. Так Ні 3. Бенчмаркінг − діяльність, за допомогою якої підприємство вивчає «кращу» продукцію та маркетинговий процес, що використовується прямими конкурентами, які працюють на ринку, для виявлення можливих способів вдосконалення їх власних методів. Так Ні 4. Цілями бенчмаркінгу є усвідомлення необхідності змін. Так Ні 5. Використання бенчмаркінгу не є багатоспрямованим. Так Ні 6. Області, де показники не відстають від конкурентних або еталонних, являють собою можливий об’єкт для бенчмаркінгу. Так Ні 7. Допоміжні процеси − це процеси поточної діяльності, результати яких спрямовані на задоволення потреб зовнішніх клієнтів. Так Ні 8. Основні процеси забезпечують існування основних процесів: підготовка і керування персоналом, інформаційний менеджмент, керування фінансами. Так Ні 9. Бенчмаркінговими підприємствами не можуть виступити партнери, дистриб’ютори і постачальники підприємства. Так Ні 10. Мінімізація обмежень − одна з невід’ємних задач у процесі бенчмаркінгу. Так Ні 11. Бенчмаркінг є надзвичайно шкідливим інструментом, особливо в ситуації, коли необхідно переглянути внутрішню ефективність діяльності підприємства. Так Ні
Терміни і поняття.До кожного з перелічених визначень доберіть відповідний термін або поняття 1. Бенчмаркінг проводиться по чинниках, характерних для галузі в цілому. Зіставляється ефективність державної політики, що впливає на конкурентоспроможність. Бенчмаркінг як інструмент, який використовується для зміцнення конкурентних позицій підприємства на ринку. Макрорівні. Мезорівні. Макрорівні. 2. Зіставлення характеру й якості роботи аналогічних підрозділів у межах підприємства, нерідко того самого підрозділу протягом визначеного часу. Вимір характеристик підприємства й їх зіставлення з характеристиками конкурентів; дослідження специфічних продуктів. Оцінка позиції підприємства в галузі. Зовнішній бенчмаркінг. Функціональний бенчмаркінг. Внутрішній бенчмаркінг. 3. Застосування дозволяє визначити узагальнюючу кількісну оцінку становища підприємств в конкурентній боротьбі при наявності кількох конкурентів. Полягає у визначенні переваг та недоліків підприємства за окремими показниками, що порівнюються. Визначає загальні положення, сильні та слабкі сторони підприємства, що оцінюється, в боротьбі з конкурентами. Метод рангів. Метод різниць. Метод балів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|