Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Провідні виробники на ринку виноробнох промисловості

  Підприємство Обсяг реалізації продукції, млн. грн.
ПАТ «Ізмаїльськийвинзавод»
ПАТ «Одесавинпром»
ПАТ «Болградський виноробний завод»
ПАТ «Одеський коньячний завод»
ПАТ «Харчовик»
ПАТ «Коблево»
ПАТ «Агропромислова фірма «Таврія»
ПАТ «Старокримський»
ПАТ «Завод марочних вин та коньяків «Коктебель»
ПАТ «Октябрьський вино-коньячний завод»
ПАТ « Горлiвський виноробний завод»
ПАТ «Львівський виноробний завод»

 

 

Практичне заняття 10. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства

Мета завдання:освоєння методик оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства

 

План заняття

1. Метод на основі проведення комплексної оцінки фінансово-господарської діяльності підприємства.

2. Метод визначення конкурентоспроможності підприємства – бенчмаркінг.

3. Методи визначення конкурентоспроможності підприємства – різниць, рангів, балів.

Література: [4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 17; 19; 23]

 

Питання для самостійної роботи

1. Методи визначення конкурентоспроможності підприємства на основі експертних оцінок.

 

Твердження.Визначте, правильні чи неправильні твердження.

1. Найбільш адекватним підходом до оцінки вартості підприємства є затратний.

Так Ні

2. Головною задачею і результатом функціонування системи забезпечення конкурентоспроможності повинно бути збільшення вартості підприємства.

Так Ні

3. Бенчмаркінг − діяльність, за допомогою якої підприємство вивчає «кращу» продукцію та маркетинговий процес, що використовується прямими конкурентами, які працюють на ринку, для виявлення можливих способів вдосконалення їх власних методів.

Так Ні

4. Цілями бенчмаркінгу є усвідомлення необхідності змін.

Так Ні

5. Використання бенчмаркінгу не є багатоспрямованим.

Так Ні

6. Області, де показники не відстають від конкурентних або еталонних, являють собою можливий об’єкт для бенчмаркінгу.

Так Ні

7. Допоміжні процеси − це процеси поточної діяльності, результати яких спрямовані на задоволення потреб зовнішніх клієнтів.

Так Ні

8. Основні процеси забезпечують існування основних процесів: підготовка і керування персоналом, інформаційний менеджмент, керування фінансами.

Так Ні

9. Бенчмаркінговими підприємствами не можуть виступити партнери, дистриб’ютори і постачальники підприємства.

Так Ні

10. Мінімізація обмежень − одна з невід’ємних задач у процесі бенчмаркінгу.

Так Ні

11. Бенчмаркінг є надзвичайно шкідливим інструментом, особливо в ситуації, коли необхідно переглянути внутрішню ефективність діяльності підприємства.

Так Ні

 

 

Терміни і поняття.До кожного з перелічених визначень доберіть відповідний термін або поняття

1. Бенчмаркінг проводиться по чинниках, характерних для галузі в цілому.

Зіставляється ефективність державної політики, що впливає на конкурентоспроможність.

Бенчмаркінг як інструмент, який використовується для зміцнення конкурентних позицій підприємства на ринку.

Макрорівні. Мезорівні. Макрорівні.

2. Зіставлення характеру й якості роботи аналогічних підрозділів у межах підприємства, нерідко того самого підрозділу протягом визначеного часу.

Вимір характеристик підприємства й їх зіставлення з характеристиками конкурентів; дослідження специфічних продуктів.

Оцінка позиції підприємства в галузі.

Зовнішній бенчмаркінг. Функціональний бенчмаркінг. Внутрішній бенчмаркінг.

3. Застосування дозволяє визначити узагальнюючу кількісну оцінку становища підприємств в конкурентній боротьбі при наявності кількох конкурентів.

Полягає у визначенні переваг та недоліків підприємства за окремими показниками, що порівнюються.

Визначає загальні положення, сильні та слабкі сторони підприємства, що оцінюється, в боротьбі з конкурентами.

Метод рангів. Метод різниць. Метод балів.


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  8. Аналіз аварійних ситуацій (аварій), які характерні для підприємств харчової промисловості
  9. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  10. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  11. Аналіз динаміки частки ринку на основі прихильності до марки
  12. Аналіз діяльності банків України на ринку платіжних карток




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1. | Задача 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.