Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 1

Побудувати «багатокутник конкурентоспроможності» за даними таблиці 10.1.

Таблиця 10.1

Вихідні дані для побудови «багатокутника конкурентоспроможності»

Виробник Обсяги реалізації, тис. т Коефіцієнт затовареності Обсяги експорту, тис. т Чистий дохід, млн. грн. Активи, млн. грн. Перевага споживачів, %
№1 0,87 65,6 1900,3 1081,8 13,9
№2 0,59 35,6 1000,5 795,2 26,9
№3 0,69 926,6 580,2 22,3
№4 0,79 132,0 1514,5 1336,1 10,2
№5 0,86 16,5 1400,3 252,9 2,8
№6 0,57 14,4 1287,6 118,0 11,1
№7 0,25 220,3 1261,2 210,0 12,8

 

 

Задача 2.

Для розрахунку критерію ефективності фінансової стратегії підприємства за допомогою «золотого правила економіки» було обрано 5 поліграфічних підприємств з різних областей України, з різними обсягами випуску і реалізації продукції, але зі схожим асортиментом. Дані для розрахунку критерію ефективності (прибуток – П, виручка від реалізації – В та активи підприємства - А) занесені до таблиці 10.2.

Таблиця 10.2

Вихідні показники для розрахунку критерію ефективності, тис.грн

Підприємство Показ-ник
П 2,5 -1,4 3,9 22,3 7,3 -40,2 -8,8 39,5
В 351,7 296,6 347,8 391,3 428,3 333,9 278,4
А 213,3 181,9 186,5 201,2 248,5 212,2 207,3 226,6
П 10,6 24,7 18,2 -251 -284
В 872,2 911,3 1428,2 2227,3 1361,2
А 1220,1 1294,5 1394,4 163,6
П 4,4 -98 0,6 -40,9 0,6 1,6 -12,1 68,6
В 169,4 184,4 238,6 295,9 235,9 391,6 360,6 657,2
А 878,8 873,2 802,4 791,9 738,5 848,8
П 35,8 23,1 0,6 -28,5 -13,2 -2,9 -95,7
В 694,5 774,1 889,8 963,4 541,2 796,2 451,7 302,1
А 347,8 365,5 310,5 337,7
П 4275,4 -9044,7 -374 -3446 -478 -190
В 3323,7 13260,3 18878,5
А 738,2 10042,7

Розрахувати темпи зростання прибутку (Тп), виручки від реалізації продукції (Тв) та активів підприємства (ТА) ланцюговим методом, а також середньорічний темп росту (Тсер) по зазначеним показникам.

 

Результати розрахунків занести до таблиці 10.3.

Таблиця 10.3

Темпи зростання прибутку, виручки від реалізації та активів підприємства,%

Підприємство Т Т сер
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                

 

З отриманих показників визначити, чи вони задовільняють критерій ефективності. З цією метою треба провести бальну оцінку складових критерію. Тобто, якщо показники підприємства задовільняють певну складову «золотого правила економіки підприємства» присвоїти 1 бал, якщо не задовільняють – 0 балів.

Результати проведеної бальної оцінки занести до таблиці 10.4.

Таблиця 10.4

Бальна оцінка відповідності показників підприємства критерію ефективності

Підприємство Складова частина нерівності Т сер
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                

(ТП > ТВ) – відносне зниження витрат виробництва і обігу за рахунок того, що прибуток підприємства зростає швидше ніж обсяг реалізації продукції і сукупний капітал;

(ТВ > ТА) – необхідність забезпечення підвищення ефективності використання всіх наявних ресурсів підприємства;

(ТА > 100%) – збільшення економічного потенціалу і масштабів діяльності підприємства.

Для визначення підприємства з найбільш ефективно побудованою фінансовою стратегією згрупувати результати в таблиці 10.5. сумарну кількість балів по підприємству та зробити відповідні висновки.

Таблиця 10.5

Сумарна кількість балів по підприємствам

Підприємство Т сер Сума
                 
                 
                 
                 
                 
Сума                  

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Провідні виробники на ринку виноробнох промисловості | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.