Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1

Побудувати «багатокутник конкурентоспроможності» за даними таблиці 10.1.

Таблиця 10.1

Вихідні дані для побудови «багатокутника конкурентоспроможності»

Виробник Обсяги реалізації, тис. т Коефіцієнт затовареності Обсяги експорту, тис. т Чистий дохід, млн. грн. Активи, млн. грн. Перевага споживачів, %
№1 0,87 65,6 1900,3 1081,8 13,9
№2 0,59 35,6 1000,5 795,2 26,9
№3 0,69 926,6 580,2 22,3
№4 0,79 132,0 1514,5 1336,1 10,2
№5 0,86 16,5 1400,3 252,9 2,8
№6 0,57 14,4 1287,6 118,0 11,1
№7 0,25 220,3 1261,2 210,0 12,8

 

 

Задача 2.

Для розрахунку критерію ефективності фінансової стратегії підприємства за допомогою «золотого правила економіки» було обрано 5 поліграфічних підприємств з різних областей України, з різними обсягами випуску і реалізації продукції, але зі схожим асортиментом. Дані для розрахунку критерію ефективності (прибуток – П, виручка від реалізації – В та активи підприємства - А) занесені до таблиці 10.2.

Таблиця 10.2

Вихідні показники для розрахунку критерію ефективності, тис.грн

Підприємство Показ-ник
П 2,5 -1,4 3,9 22,3 7,3 -40,2 -8,8 39,5
В 351,7 296,6 347,8 391,3 428,3 333,9 278,4
А 213,3 181,9 186,5 201,2 248,5 212,2 207,3 226,6
П 10,6 24,7 18,2 -251 -284
В 872,2 911,3 1428,2 2227,3 1361,2
А 1220,1 1294,5 1394,4 163,6
П 4,4 -98 0,6 -40,9 0,6 1,6 -12,1 68,6
В 169,4 184,4 238,6 295,9 235,9 391,6 360,6 657,2
А 878,8 873,2 802,4 791,9 738,5 848,8
П 35,8 23,1 0,6 -28,5 -13,2 -2,9 -95,7
В 694,5 774,1 889,8 963,4 541,2 796,2 451,7 302,1
А 347,8 365,5 310,5 337,7
П 4275,4 -9044,7 -374 -3446 -478 -190
В 3323,7 13260,3 18878,5
А 738,2 10042,7

Розрахувати темпи зростання прибутку (Тп), виручки від реалізації продукції (Тв) та активів підприємства (ТА) ланцюговим методом, а також середньорічний темп росту (Тсер) по зазначеним показникам.

 

Результати розрахунків занести до таблиці 10.3.

Таблиця 10.3

Темпи зростання прибутку, виручки від реалізації та активів підприємства,%

Підприємство Т Т сер
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                
ТП                
ТВ                
ТА                

 

З отриманих показників визначити, чи вони задовільняють критерій ефективності. З цією метою треба провести бальну оцінку складових критерію. Тобто, якщо показники підприємства задовільняють певну складову «золотого правила економіки підприємства» присвоїти 1 бал, якщо не задовільняють – 0 балів.

Результати проведеної бальної оцінки занести до таблиці 10.4.

Таблиця 10.4

Бальна оцінка відповідності показників підприємства критерію ефективності

Підприємство Складова частина нерівності Т сер
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                
ТП>ТВ                
ТВ>ТА                
ТА>100%                

(ТП > ТВ) – відносне зниження витрат виробництва і обігу за рахунок того, що прибуток підприємства зростає швидше ніж обсяг реалізації продукції і сукупний капітал;

(ТВ > ТА) – необхідність забезпечення підвищення ефективності використання всіх наявних ресурсів підприємства;

(ТА > 100%) – збільшення економічного потенціалу і масштабів діяльності підприємства.

Для визначення підприємства з найбільш ефективно побудованою фінансовою стратегією згрупувати результати в таблиці 10.5. сумарну кількість балів по підприємству та зробити відповідні висновки.

Таблиця 10.5

Сумарна кількість балів по підприємствам

Підприємство Т сер Сума
                 
                 
                 
                 
                 
Сума                  

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Провідні виробники на ринку виноробнох промисловості | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.703 сек.