Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналіз динаміки частки ринку на основі прихильності до марки

 

Частка ринку торгової марки «ТЕКА» на ринку холодильників становить 14,2%. На яку частку ринку ретельно може розраховувати з часом «ТЕКА» ?

Для відповіді на це запитання мають бути отримані дані про рівень прихильності та рівень залучення, які називаються ймовірностями переключень.Тобто нас цікавить,скільки власників холодильників марки«ТЕКА», обираючи новий холодильник, знову оберуть холодильник цієї марки (рівень прихильності) і яка кількість власників холодильників інших марок наступного разу зроблять свій вибір на користь «ТЕКА» (рівень залучення)?

 

Результати досліджень, замовлених «ТЕКА» агентству маркетингових досліджень, наведено в табл. 9.1.

 

Таблиця 9.1 - Аналіз переключень на ринку холодильників (%)

Марка, замінена в період t Марка, куплена в період (t+1) Частка ринку в період t, %
«ТЕКА» А В С D Інші
«ТЕКА» 58,3 10,1 4,3 2,7 9,8 14,8 14,2
Конкурентні марки:              
А 6,7 39,2 4,9 9,5 10,5 29,2 6,3
В 7,4 11,3 62,5 8,9 2,3 7,6 9,8
С 12,0 15,6 1,8 50,4 4,6 15,6 16,5
D 17,8 6,2 4,7 1,4 60,7 9,2 3,7
Інші 12,8 9,4 7,2 3,2 7,8 59,6 49,5
Частка ринку в період (t+1)            

 

Завдання 9.1. За даними маркетингового дослідження розрахувати частку ринку «ТЕКА» в період (t+1). Зробити висновки.

 

 

Завдання 9.2. Сформулюйте запитання, які мають бути внесені до анкети з метою отримати інформацію про ймовірності переключень споживачів на інші торгові марки холодильника.

 

Завдання 9.3. Запропонуйте ваші варіанти заходів, мета яких – збільшити рівень прихильності споживачів. Скористуйтеся пояснювальною інформацією, що наведена нижче.

Проілюструємо сутність кожного з них на прикладі прихильності клієнтів до певної туристичної фірми.

Емоційна прихильність. Приємні спогади про весільну подорож спонукають подружжя і надалі користуватися послугами тієї самої туристичної фірми.

Прихильність, задля самоствердження. Ціни турів, що пропонує туристична агенція, на 30%-40% вищі за ціни конкурентів. Але послугами цього агентства користуються партнери по бізнесу, і така «кланова» прихильність справляє приємне враження на оточуючих.

Диференційована прихильність. Можливість під час туру взяти участь у сафарі, пообідати у феодальному замку, відправити дітей у дитячі тури, в яких юні туристи стають учасниками дитячого карнавалу; нижчі за конкурентів ціни тощо формують цей тип прихильності.

Договірна прихильність. Для постійних клієнтів діє накопичувальна знижка.

Прихильність, заснована на нерентабельності переходу до іншої фірми. У конкуруючих агентств рівень сервісу і ціни на аналогічні тури приблизно однакові. Отже, немає сенсу «експериментувати» з незнайомими агентствами.

Прихильність, заснована на недостатній поінформованості споживачів. Клієнти не знають, що в іншому агентстві в разі, якщо тур сплачується до початку сезону, можна отримати суттєву знижку.

Прихильність, заснована на зручності купівлі. Туристичне агентство розташоване поблизу офісу, де працює клієнт.

Слід зауважити, що прихильність споживачів не є абсолютною константою і може змінюватися на користь конкуруючої марки. Винятком є хіба що перший варіант – прихильність, яка сформувалася внаслідок приємних асоціацій. Така прихильність може вважатися застрахованою від впливу конкурентів.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  10. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. SWOT-аналіз у туризмі




Переглядів: 1120

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові дослідження. Розробка анкети. | Варіанти запропонованих заходів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.