МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти запропонованих заходів
Практична робота № 10 Визначення привабливості регіонів В одному з обласних центрів України протягом десяти років на ринку електротоварів функціонує спільне підприємство “Крокус” – виробник електропобутового обладнання. Асортимент продукції СП представлений електроплитами, холодильниками, морозильними камерами та посудомийними машинами. СП “Крокус” має досить широкий та глибокий асортимент кожного товару щодо задоволення потреб різних сегментів споживчого ринку, високу якість продукції, яка гарантується відомою європейською маркою. Збут продукції здійснюється через мережу власних магазинів. У 2015 році керівництво СП “Крокус” планує вийти на нові закордонні ринки збуту. З цією метою підприємством були проведені ретельні дослідження ринків країн та найбільш привабливими виявилися ринки Польщі, Молдови і Білорусі. Загальні характеристики ринків вищезазначених країн, які необхідні для прийняття подальших рішень щодо виходу на них наведені в табл. 10.1. За даними експертів обсяги продажу електротоварів на місяць по кожному з обраних ринків приблизно становлять (табл. 10.2). Таблиця 10.1 – Характеристика ринків
Таблиця 10.2 – Прогнозні обсяги продажу
Завдання Визначите привабливість кожного регіону для можливості розширення міжнародного ринку. Сформулюйте тенденцію розвитку роздрібної торгівлі у регіоні. Визначить доцільність додаткового введення в експлуатацію магазинів по продажу електротоварів (здійснювати продаж товарів СП “Крокус” через мережу власних магазинів, або існуючих). Спрогнозуйте обсяги продажу товарів на 2015 рік щодо кожного ринку, спираючись на дані таблиці 10.2. Зробіть висновки про доцільність виходу на нові ринки збуту. Рішення Практична робота №11 Оцінка ефективності участі у виставці SteelMET Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|