Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти запропонованих заходів

 

 

Практична робота № 10

Визначення привабливості регіонів

В одному з обласних центрів України протягом десяти років на ринку електротоварів функціонує спільне підприємство “Крокус” – виробник електропобутового обладнання. Асортимент продукції СП представлений електроплитами, холодильниками, морозильними камерами та посудомийними машинами. СП “Крокус” має досить широкий та глибокий асортимент кожного товару щодо задоволення потреб різних сегментів споживчого ринку, високу якість продукції, яка гарантується відомою європейською маркою. Збут продукції здійснюється через мережу власних магазинів.

У 2015 році керівництво СП “Крокус” планує вийти на нові закордонні ринки збуту. З цією метою підприємством були проведені ретельні дослідження ринків країн та найбільш привабливими виявилися ринки Польщі, Молдови і Білорусі. Загальні характеристики ринків вищезазначених країн, які необхідні для прийняття подальших рішень щодо виходу на них наведені в табл. 10.1. За даними експертів обсяги продажу електротоварів на місяць по кожному з обраних ринків приблизно становлять (табл. 10.2).

Таблиця 10.1 – Характеристика ринків

Показники Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3
1. Регіон Польща Білорусь Молдова
2. Потенційні покупці, тис. чол.
3. Кількість магазинів, од.
4. Торгова площа, тис. кв. м.
5. Товарообіг на 10000 жителів
6. Роздрібний товарообіг, тис. грн.
7.Темпи росту товарообігу, % 97,4 86,5 95,3

Таблиця 10.2 – Прогнозні обсяги продажу

Показники обсягу продажу, тис. грн Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3
1. Мінімальний обсяг продажу - березень
2. Максимальний обсяг продажу - березень
3. Найбільш ймовірний обсяг продажу - березень

Завдання

Визначите привабливість кожного регіону для можливості розширення міжнародного ринку.

Сформулюйте тенденцію розвитку роздрібної торгівлі у регіоні.

Визначить доцільність додаткового введення в експлуатацію магазинів по продажу електротоварів (здійснювати продаж товарів СП “Крокус” через мережу власних магазинів, або існуючих).

Спрогнозуйте обсяги продажу товарів на 2015 рік щодо кожного ринку, спираючись на дані таблиці 10.2.

Зробіть висновки про доцільність виходу на нові ринки збуту.

Рішення

Практична робота №11

Оцінка ефективності участі у виставці SteelMET


Читайте також:

  1. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  2. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  3. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  4. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  5. Аналіз ефективності системи антиризикованих заходів
  6. Варіанти
  7. Варіанти (1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29)
  8. Варіанти (2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30)
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
  11. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  12. Варіанти вибору ринкових сегментів




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз динаміки частки ринку на основі прихильності до марки | Підприємства ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.