Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підприємства ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Розрахунок витрат ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» на участь у міжнародній спеціалізованій галузевій виставці металів і сталі SteelMET наведено в таблиці 11.1.

Для того, щоб оцінити ефективність участі ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» у міжнародній спеціалізованій галузевій виставці металів і сталі SteelMET потрібно розрахувати показники оцінки ефективності виставкової діяльності, які наведено в таблиці 11.2.

 

Таблиця 11.1 - Розрахунок витрат ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» на участь у міжнародній спеціалізованій галузевій виставці металів і сталі SteelMET

Найменування витрат Сума витрат, євро
організаційний внесок
вартість виставкової площі
орендований стенд
прокат меблів
оренда покриттів для підлоги
оренда освітлювальних приладів
оренда аудіо відеотехніки
послуги експедиції
прибирання стенду
підключення телекомунікацій
збір за послуги маркетингу
транспортні витрати делегації
витрати пов'язані з проживанням на час проведення виставки
представницькі витрати
інші витрати делегації
Всього

 

Таблиця 11.2 - Показники оцінки ефективності участі ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

у міжнародній спеціалізованій галузевій виставці металів і сталі SteelMET

Назва показника Розрахунок показника Результат розрахунку
Коефіцієнт окупності інвестицій (КОІ) витрати на встановлені контакти / загальне число встановлених контактів    
Витрати на враження (ВВр) обсяг інвестицій в виставку / сумарна кількість відвідувачів стенду    
Відсоток перспективних контактів, що призвели до підписання угоди (Пк) число продажів / загальна кількість встановлених контактів    
Відсоток зацікавлених відвідувачів (Зв) загальна кількість встановлених контактів / загальна кількість відвідувачів виставки    
Продажі на одиницю витрат (Подв) збільшення обсягів продажів / обсяг інвестицій в виставку    

 

 

За даними, наданими у відділі маркетингу та збуту, очікуване загальне число встановлених на виставці контактів буде становити близько 2820 контактів за період проведення виставки. Загальна кількість відвідувачів стенду за даними відділу маркетингу і збуту буде становить близько 16000 осіб. Очікувана кількість продажів буде становить 400 контактів. Згідно зі статистикою, наданою організаторами виставки, загальна кількість відвідувачів у міжнародній спеціалізованій галузевій виставці металів і сталі SteelMET у 2015 році складе 110000 осіб. По розрахункам фахівців підприємства ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» участь у виставці дозволить підприємству збільшити продаж продукції в Азії, що приведе до підвищення значення середньої рентабельності по підприємству до рівня 10,73%. Загальний обсяг продукції очікувано зросте на 0,6%.

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  8. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автопідприємства вантажних автомобілів
  11. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  12. Активами торговельного підприємства




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти запропонованих заходів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.