Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові дослідження. Розробка анкети.

Маркетингові дослідження – систематичне і об’єктивне виявлення, збирання, аналіз, розповсюдження та використання інформації для підвищення ефективності ідентифікації та вирішення маркетингових проблем.

Анкета – структурована форма збирання даних, що складається із серії запитань, письмових або усних, на які необхідно відповісти респонденту.

 

Завдання:

4.1. Зробити маркетингове дослідження ринку. Ринок певного товару обирається студентом самостійно за Інтернет даними та публікаціями.

4.2. Заповнити таблицю та розробити анкету для проведення опитування споживачів. Анкета має містити до 15 питань.

 

Товар/послуга    
Торгова марка/бренд    
Асортиментна група  
Опис ситуації, що ініцюювала проведення маркетингового дослідження  
Мета проведення маркетингового дослідження    
Задачі маркетингового дослідження    
Опис цільової групи маркетингового дослідження    

Анкета

 

 

Практична робота № 9


Читайте також:

  1. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  2. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  3. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  4. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  5. Вертикальні маркетингові системи
  6. Вибір проблеми та вимоги до теми дослідження.
  7. Види систематизації результатів дослідження.
  8. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  9. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  10. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  11. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  12. Вплив експериментатора на результати дослідження. Способи контролю.




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 7.1 | Аналіз динаміки частки ринку на основі прихильності до марки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.