Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 7.1

Компанія, що просуває на ринок лікарський чай «Травинка», обслуговує споживачів, що читають найбільш популярні газети А, Б, В, Г, Д, Е, Ж. Відомо, що всього існує три групи читачів по 500 тис. чол. кожна.: перша група складається з читачів газети А – 90000, Б – 30000, В – 110000 чол. в цій групі одночасно читають газети А і Б – 3000, Б і В – 4000, А і В – 5000 чоловік. Тільки одну газету читають А – 80000, Б – 290000, В – 99000.

Друга група читачів розподілилась наступним чином: газету Г читають 80000, Б – 300000, Е – 120000 людей. Одночасно Г і Б – 3000, Г і Е – 4500, Б і Е – 7000. Тільки одну газету Г читають 68500, Б – 286000, Е – 104500.

Третя група читачів читають Д – 270000, Ж – 150000, Г – 80000. одночасно читають Д і Г – 3500, Д і Ж – 5000, Ж і Г – 9500 чоловік. Тільки одну газету Д читають – 260000, Ж – 134000, Г – 65500.

Якщо фінансові засоби Вашої компанії дозволяють рекламувати товар тільки в одній з трьох груп, то яку комбінацію газет Ви вважаєте найбільш вдалою та чому?

Розв’язання:

 

Завдання 7.2

Керівник відділу маркетингу машинобудівної фабрики повинен підготувати обґрунтування використання рекламоносіїв для передачі інформації про продукцію, випускається. Він пропонує розглянути наступні варіанти:

1. Публікація статей у спеціалізованих журналах. При цьому відомо, що стаття на одну сторінку поміщена в 4 спеціалізованих журналах з накладом примірників у 42000 екземплярів може забезпечити 18000 потенційних цільових клієнтів. Витрати на одноразове розміщення оголошення складають 200 грн.

2. Організація прямої реклами, що дозволить також залучити 18000 зацікавлених клієнтів, але в цьому випадку витрати на супровідні листи, проспекти і картки відповідей складають 18000 грн. Витрати на відправку становлять 5000 грн.

3. Участь у ярмарку та підготовку експонатів для відправлення на виставку. В цьому випадку витрати на виставкову площу (60 м2) становлять 4200 грн., що забезпечить залучення 600 відвідувачів. Завдання:

а) проведіть економічне обґрунтування кожного варіанту рекламних засобiв;

б) визначити ефективність витрат на рекламні заходи в спеціалізованих журналах, якщо відомо, що на рекламу відкликався 1% читачів, на прямую рекламу відповіли 16 зацікавлених клієнтів, а під час виставки було проведено 600 ділових переговорів.

Розв’язання:

 

 

Висновки
Практична робота № 8


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ | Маркетингові дослідження. Розробка анкети.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.