МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Метою контрольної роботи з курсу «Управління конкурентоспроможністю підприємств» є демонстрація студентом ступеню освоєння навчального матеріалу, уміння та навичок самостійно працювати з джерелами, навчальною та науковою літературою; здатності узагальнювати та подавати матеріал в логічній послідовності; вивченні особливостей застосування методичного інструментарію у практичній діяльності підприємства для підвищення його рівня конкурентоспроможності. Студент повинен уміти самостійно формувати проблему дослідження; виконувати пошук необхідної інформації; аналізувати реальні факти, пов’язані з конкурентоспроможністю підприємств; викладати та аргументувати власні думки, пропозиції і правильно оформлювати науково-довідковий матеріал. Завдання контрольної роботи представлені у вигляді варіантів та складаються з трьох теоретичних питань і одного практичного, які охоплюють змістові модулі дисципліни. Номер варіанта вибирається за порядковим номером академічної групи. Для того, щоб розкрити теоретичне питання, студенти повинні вивчити рекомендовані джерела інформації і сконцентрувати увагу на тих темах, питаннях, які треба засвоїти. Для ґрунтовного викладення практичного питання студентові слід вибрати об’єкт дослідження (підприємство певної галузі), додатково доцільно використовувати інформацію із статистичних збірок, довідників, ділових журналів, газет. Процедуру проведення оцінки конкурентоспроможності продукції, підприємства, галузі, пропонується проводити у визначеній послідовності кроків, порядок проведення яких наведено в таблиці 6.1. При проведенні оцінки конкурентоспроможності особливу увагу слід приділити факторам впливу, які з одного боку, загрожують існуванню галузі, підприємства, продукції, а з іншого – формують можливості для їхнього подальшого розвитку. Кожному із зазначених факторів, або їх групі проаналізувати умови забезпечення конкурентоспроможності галузі, підприємства, продукції. В даному переліку умов забезпечення конкурентоспроможності вказані лише найважливіші умови, однак його можна деталізувати та розширити відповідно до ситуації, що склалася на ринку. Застосування рекомендованих методів оцінки конкурентоспроможності галузі, підприємства, продукції можливе як строго індивідуально, так і в системі підходів, залежно від розміру підприємства, рівня його спеціалізації, форми власності, стадії життєвого циклу самого підприємства чи його продукції.
Таблиця 6.1 Читайте також:
|
||||||||
|