МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток 20Технічні дані магнітних пускачів серії ПВІ.
Примітка: Рекомендується застосовувати магнітні пускачі типу ПВИ – М(Ш); ПВИ – МВ(Ш); ПВИ – МР(Ш); ПВИ – МВР(Ш).
Додаток 21
Комутаційна здатність пускачів залежно від числа послідовно ввімкнених комутаційних апаратів.
Додаток 22.
Технічні дані вибухобезпечних комплектних пристроїв управління і магнітних станцій управління.
Примітки: 1. навантаження.Номінальний струм вводу враховує струм транзитного 2. Сума робочих струмів, що живляться від пристрою управління або станції управління з урахуванням коефіцієнту попиту, не повинна перевищувати 350 А. 3. Під час управління приводом потужних комбайнів пристрій КУУВ – 350 може комплектуватися блоками і контакторами КТ – 6043 АР потужністю 280 або 400 кВт при напрузі відповідно 660 В або 1140 В.
Додаток 23.
Технічні дані допоміжних трансформаторів шахтних магнітних пускачів.
Додаток 24
Значення уставок спрацювання блоків УМЗ і БТЗ відповідно до поділок на шкалі блоків.
Примітки: 1. На пускачах ПВИ – 515МВ, ПВИ – 630МВ уставки блоку максимального струмового захисту виставляються через 50 А. 2. На пускачах ПВИ – 515МВ, ПВИ – 630МВ замість трансформаторів струму вмонтовані датчики струму.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|