Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХНПУ ім. Г.С.Сковороди на 2006-2007 навчальний рік

 

№ п/п Теми Лекції Семінари Самост. робота Індивід. робота
Модуль 1. Загальні положення порівняльного трудового права
1. Порівняльний метод у трудовому праві.
  2. Трудове право в історичній ретроспективі та в сучасному світі.        
  3.   Джерела трудового права        
Модуль 2. Особливості правового регулювання умов праці
4.   Трудовий договір  
5. Професійна підготовка
  6.   Робочий час        
  7.   Час відпочинку        
  8.   Заробітна плата        
  9. Трудовий розпорядок. Дисципліна праці. Дисциплінарна відповідальність.        
  10. Особливості правового регулювання праці осіб, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці.        
Модуль 3. Соціальне партнерство та трудові спори
11. Соціальне партнерство
  12. Індивідуальні трудові спори        
  13. Колективні трудові спори. Страйки та локаути        
    Всього 108 годин = 3 кредити

 

Система та критерії оцінювання

 

Курс навчальної дисципліни “Порівняльне трудове право” складається з трьох модулів. Вивчення цієї дисципліни передбачає індивідуальну науково-дослідницьку роботу студентів (ІНДЗ). Загальна кількість балів, яку студент може отримати за весь вивчений курс дисципліни “Порівняльне трудове право” дорівнює 100 за стобальною системою або 12 за дванадцятибальною системою оцінювання. У поточній роботі студентів оцінювання провадиться тільки за стобальною системою в межах тієї кількості балів, яка відводиться на вивчення певного модуля. Бали за стобальною системою розподіляються наступним чином:

 

Назва роботи Кількість балів
Модуль 1
Модуль 2
Модуль 3
ІНДЗ

 

У таблиці зазначено максимально можливу кількість балів, яку студент може отримати за певний модуль чи ІНДЗ. При чому, бали за модуль розподіляються таким чином, щоб врахувати та оцінити роботу студента на практичних заняттях та на модульному контролі. Кількість балів, які студент може отримати, виконавши завдання, зазначається до кожної теми та до питань до модульного контролю.

Форми модульного контролю обираються за розсудом викладача. Це може бути колоквіум, тестування тощо.

ІНДЗ передбачає виконання студентом курсової роботи або підготовку наукової доповіді шляхом роботи у гуртку.

Наприкінці вивчення курсу “Порівняльне трудове право” студенту виставляється підсумкова оцінка за стобальною системою оцінювання, яка потім ще переводиться на оцінку за дванадцятибальною системою та на ECTS наступним чином:

 

100-бальна система 12-бальна система ECTS
98-100 94-97 90-93   A
85-89 80-84 75-79   BC
74-70 65-69 64-60   DE
35-59 FX
0-34 1-2 F

 

 

Методичні рекомендації з порівняльного трудового права для практичних занять та самостійної роботи студентів

 

Модуль 1. Загальні положення порівняльного трудового права

(10 балів)

 


Читайте також:

  1. Антропологічна спрямованість філософії Г.С.Сковороди.
  2. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  3. ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УКООПСПІЛКИ
  4. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  5. Державний вищий навчальний заклад
  6. ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  7. Комунальний вищий навчальний заклад І рівня акредитації
  8. Методика мистецтва як наука і як навчальний предмет
  9. Методика основ економіки як навчальний предмет характеризується об’єктом, завданнями і методами дослідження.
  10. На 2012 – 2013 навчальний рік
  11. Навчальний взвод
  12. Навчальний дизайн-проект




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 13. Колективні трудові спори. Страйки та локаути. | Тема 1. Порівняльний метод у трудовому праві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.