МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика основ економіки як навчальний предмет характеризується об’єктом, завданнями і методами дослідження.Методика основ економіки як навчальний предмет Навчання – це цілеспрямований процес взаємодії вчителя й учнів, у ході якого здійснюється освіта, виховання і розвиток. Загальні закономірності процесу навчання розглядає окрема галузь педагогіки, яка називається «дидактика». Особливості викладання окремих навчальних дисциплін вивчаються методиками відповідних предметів. Об’єктом вивчення методики основ економіки є зміст навчального матеріалу, методи викладання, пізнавальна діяльність учнів тощо. Перед методикою основ економіки як галуззю педагогічної науки стоять такі завдання: Обґрунтування завдань навчання учнів основ економіки. Завдання навчання основ економіки деталізуються в процесі аналізу основних завдань економічної науки. Так, актуальними завданнями економічної науки в нинішніх умовах України є формування національного господарського комплексу, шляхів, методів і механізмів демонополізації господарської системи, забезпечення ефективного функціонування ринкової інфраструктури, захист інтересів споживача, питання зайнятості. Дуже важливим завданням є обґрунтування політики структурної перебудови економіки. Нині актуальною є проблема формування нової економічної культури. Її основні риси – прагнення до заощадження, економне господарювання, дисциплінованість, відповідальність за результати своєї праці тощо. Важливу роль у становленні нової економічної культури суспільства мають відіграти економічні знання людей. Обґрунтування змісту навчального матеріалу. Зміст навчального матеріалу кожного предмета – це дидактично обґрунтована система знань, вмінь та навичок, відібраних з певної науки. Для предмета «Основи економіки» – це наука економіка, яка досліджує проблеми використання обмежених ресурсів. З економічної науки фахівцями (методистами) відбирається матеріал, який систематизується у навчальному предметі. Отже, обґрунтування змісту навчального предмета повинно полягати: по-перше, у відборі матеріалу з того, що має економічна наука, і, по-друге, у систематизації відібраного матеріалу в певній послідовності, яка враховує вікові особливості учнів, їхні знання з базових дисциплін і деякі інші чинники. Систематизація навчального матеріалу з основ економіки не може копіювати системи побудови економічної науки, а повинна підпорядковуватися навчально-виховним завданням. В основу навчальної програми мають бути покладені результати досліджень, які проводяться в зв’язку з обґрунтуванням змісту учнівського предмета. Відібраний на основі дослідження навчальний матеріал систематизується у навчальній програмі. Навчальна програма – це документ, що визначає зміст і обсяг знань, умінь і навичок, які підлягають засвоєнню, а також зміст розділів і тем із розподілом їх за часом і роками навчання. Побудова навчального процесу. Враховуючи характер організації процесу викладання і засвоєння знань, специфіку побудови змісту навчального матеріалу і провідних методів та засобів навчання, що використовуються при цьому, побудова навчального процесу з основ економіки включає підготовку навчально-методичної літератури, викладання і навчання. Читайте також:
|
||||||||
|