МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заняття 3.1 Винаходи та винахідникиПояснювальна записка Методичні рекомендації, що містять завдання до практичних занять, складено з метою допомоги студентам І та ІІ курсу спеціальності «Виробництво харчової продукції» у підготовці до практичних занять з дисципліни «Іноземна мова». До збірника включені теми розділу «Суспільне життя людини». При складанні рекомендацій використовувалися головні методичні принципи інтенсивного навчання – принципи наступності навчання, рольової організації навчального процесу, сконцентрованості та колективної співпраці. Основною метою даних методичних рекомендацій є допомога студентам в їх роботі над опрацюванням матеріалу англійської мови під час підготовки до занять, забезпечення розвитку аналітичного читання, розуміння та перекладу іншомовних джерел. Дані методичні рекомендації складаються з тем. Кожна тема містить основний текст. Перед читанням пропонується ознайомитися із лексикою, щоб підготувати студентів до активного сприйняття тексту і спрямувати на пошук інформації у ньому. Післятекстові завдання градуйовано за рівнем складності і дозволяють не лише перевірити розуміння і закріпити необхідні лексичні одиниці, але й дати студентам можливість висловити свою точку зору. Основними типами лексичних вправ і завдань є вправи на коментування, вибір лексичної одиниці, переклад. Загалом матеріали методичних рекомендацій стимулюють розвиток пізнавальних інтересів студентів та сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов.
Тематичний план
Форма підсумкового контролю – залік.
Розділ ІІІ Суспільне життя людини
Заняття 3.1 Винаходи та винахідники Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|