МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заняття 3.1 Винаходи та винахідникиПояснювальна записка Методичні рекомендації, що містять завдання до практичних занять, складено з метою допомоги студентам І та ІІ курсу спеціальності «Виробництво харчової продукції» у підготовці до практичних занять з дисципліни «Іноземна мова». До збірника включені теми розділу «Суспільне життя людини». При складанні рекомендацій використовувалися головні методичні принципи інтенсивного навчання – принципи наступності навчання, рольової організації навчального процесу, сконцентрованості та колективної співпраці. Основною метою даних методичних рекомендацій є допомога студентам в їх роботі над опрацюванням матеріалу англійської мови під час підготовки до занять, забезпечення розвитку аналітичного читання, розуміння та перекладу іншомовних джерел. Дані методичні рекомендації складаються з тем. Кожна тема містить основний текст. Перед читанням пропонується ознайомитися із лексикою, щоб підготувати студентів до активного сприйняття тексту і спрямувати на пошук інформації у ньому. Післятекстові завдання градуйовано за рівнем складності і дозволяють не лише перевірити розуміння і закріпити необхідні лексичні одиниці, але й дати студентам можливість висловити свою точку зору. Основними типами лексичних вправ і завдань є вправи на коментування, вибір лексичної одиниці, переклад. Загалом матеріали методичних рекомендацій стимулюють розвиток пізнавальних інтересів студентів та сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов.
Тематичний план
Форма підсумкового контролю – залік.
Розділ ІІІ Суспільне життя людини
Заняття 3.1 Винаходи та винахідники Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|