Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Discuss with your fellow-students the symbols of Washington, D.C.

Flower: American Beauty Rose

Bird: Wood Thrush

Tree: Scarlet Oak

Motto: “Justitia Omnibus,” which is Latin for “Justice for All.”

Song: “Washington,” written by Jimmie Dodd

Seal: D.C.’s official seal has a picture of a woman, who represents Justice, hanging a wreath on a statue of George Washington.

 

V. Imagine that you have just come back from the USA. You are under impressions of Washington’s sights. Compare notes with your group-mates.

Grammar Exercises

 

Remember the words and word-combinations followed by the Gerund  
to avoid to appreciate to consider to delay to detect to enjoy to excuse to explain to fancy to go on to finish to forgive to intend to hate to help (on) to keep on to leave off to mention to mind to miss to need to pardon to postpone to put off to require to stop to suggest

 


Читайте також:

  1. A. Read the additional texts with interesting facts about Canada and discuss this information with your partner.
  2. Assets (Symbols and Lines)
  3. B. Read the following tips for finding a job and discuss which ones you agree or don’t agree with. Why?
  4. Brainstorming. In small groups of 3 or 4 students discuss formulated answers.
  5. Creating Symbols
  6. Discuss it at the students' on line conference.
  7. Discuss the advantages of CIM comparing traditional manufacturing and computer-integrated manufacturing. The schemes given below will be helpful.
  8. Discuss the basic situations: a) you show your city to English-speaking visitors; b) you take them on a sightseeing route; c) you answer the guest’s questions.
  9. Discuss the basic situations: a) you show your city to English-speaking visitors; b) you take them on a sightseeing route; c) you answer the guest’s questions.
  10. Discuss the interviews in class.
  11. Discuss these questions.
  12. Discuss with your friend.




Переглядів: 609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Vocabulary and Speech Exercises | I. Translate into English.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.