Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір методу дослідження

Обґрунтування необхідності постановки експерименту

Обґрунтовуючи необхідність постановки експериментуособливу увагу необхідно звертати на інформаційну цінність отримуваних результатів.

Експеримент будемо вважати перспективним, якщо:

а) об’єктом дослідження є нові явища, матеріали, процеси, конструкції та їх нові властивості;

б) перевіряються теорії чи гіпотези, а також з’ясовуються межі їх застосування;

в) отримуються точніші кількісні чи нові якісні дані про відомі властивості процесів, явищ, матеріалів і конструкцій.

Однак, це є необхідною умовою проведення експерименту. Для того, щоб експеримент був дійсно перспективним, потрібно вибрати і відповідний метод дослідження. Він має бути придатним для отримання об’єктивної інформації, мати достатню відтвореність результатів, необхідну чутливість та точність. Застосовувати ново-розроблені методи доцільно у випадку коли вони дають можливість отримати принципово нові результати та значно підвищити ефективність дослідження. Якщо результати експерименту можна отримати в достатньо короткий термін, то такі дослідження вважаються надперспективними. При використанні недостовірних та довготривалих методів, проведення експерименту вважається недоцільним.

У дослідницькій практиці досить часто необхідно проводити стандартні та трудомісткі експерименти, що регламентуються відповідними державними стандартами України (ДСТУ,російський ГОСТ), а саме: механічні випробування, визначення твердості, різноманітні технологічні проби і ін. Навіть за простоти та доброго методичного забезпечення таких дослідів необхідно правильно обґрунтувати їх кількість, узгодити точність результатів з похибками основного експерименту і переконатися чи достатньо отримуваної інформації. При обґрунтуванні постановки експерименту слід надати перевагу тим методам, які забезпечені налагодженими автоматизованими системами і програмами обробки дослідних даних на базі засобів обчислювальної техніки, у тому числі комп’ютерів нового покоління з сучасним математичним забезпеченням і візуальними засобами відображення інформації.

 

 

Для отримання коректного розв’язку задачі необхідно правильно вибрати експериментальний метод. Це убезпечить від зайвої інформації, помилкових результатів, або вкаже на недостатню кількість результатів, а також здешевить і спростить реалізацію дослідів. Визначальним фактором вибору методу є та експериментальна інформація, яку необхідно отримати. В табл. 1.1 відображено один із варіантів класифікації інформації, яка допоможе у правильному виборі експериментального методу.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  3. Актуальність дослідження
  4. Алгоритм дослідження кон’юктури
  5. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  6. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Аналітичний метод дослідження
  10. Анкета — основний інструмент дослідження
  11. Апаратура методу природного магнітного поля
  12. Багатоконтурні частотно-вибірні системи




Переглядів: 969

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Організація і планування проведення експериментальних робіт | Класифікація експериментальних методів за способами отримання інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.