МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вибір методу дослідженняОбґрунтування необхідності постановки експерименту Обґрунтовуючи необхідність постановки експериментуособливу увагу необхідно звертати на інформаційну цінність отримуваних результатів. Експеримент будемо вважати перспективним, якщо: а) об’єктом дослідження є нові явища, матеріали, процеси, конструкції та їх нові властивості; б) перевіряються теорії чи гіпотези, а також з’ясовуються межі їх застосування; в) отримуються точніші кількісні чи нові якісні дані про відомі властивості процесів, явищ, матеріалів і конструкцій. Однак, це є необхідною умовою проведення експерименту. Для того, щоб експеримент був дійсно перспективним, потрібно вибрати і відповідний метод дослідження. Він має бути придатним для отримання об’єктивної інформації, мати достатню відтвореність результатів, необхідну чутливість та точність. Застосовувати ново-розроблені методи доцільно у випадку коли вони дають можливість отримати принципово нові результати та значно підвищити ефективність дослідження. Якщо результати експерименту можна отримати в достатньо короткий термін, то такі дослідження вважаються надперспективними. При використанні недостовірних та довготривалих методів, проведення експерименту вважається недоцільним. У дослідницькій практиці досить часто необхідно проводити стандартні та трудомісткі експерименти, що регламентуються відповідними державними стандартами України (ДСТУ,російський ГОСТ), а саме: механічні випробування, визначення твердості, різноманітні технологічні проби і ін. Навіть за простоти та доброго методичного забезпечення таких дослідів необхідно правильно обґрунтувати їх кількість, узгодити точність результатів з похибками основного експерименту і переконатися чи достатньо отримуваної інформації. При обґрунтуванні постановки експерименту слід надати перевагу тим методам, які забезпечені налагодженими автоматизованими системами і програмами обробки дослідних даних на базі засобів обчислювальної техніки, у тому числі комп’ютерів нового покоління з сучасним математичним забезпеченням і візуальними засобами відображення інформації.
Для отримання коректного розв’язку задачі необхідно правильно вибрати експериментальний метод. Це убезпечить від зайвої інформації, помилкових результатів, або вкаже на недостатню кількість результатів, а також здешевить і спростить реалізацію дослідів. Визначальним фактором вибору методу є та експериментальна інформація, яку необхідно отримати. В табл. 1.1 відображено один із варіантів класифікації інформації, яка допоможе у правильному виборі експериментального методу. Читайте також:
|
||||||||
|