Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання та оформлення.

Запуск редактора формул

1. Помістити курсор у крапку вставки формули.

2. Виконати команду меню Вставка→Об'єкт і відкрити діалогове вікно Вставка об'єкта.

3. На вкладціСтворення в поле Тип об'єкта вибрати Microsoft Equation 3.0.

натиснути кнопкуОК.

 

Рис. 13. Панель инструментовФормула
Запис і редагування формул

1. Запис фрагмента формули. Увести фрагмент формули виду

a) Клацанням миші відкрити кнопку Шаблони дробу й вибрати шаблон дробу. У вікні редагування формули з'явиться заготівля для дробу.

b) Клацнути в чисельнику й увести значення 2x+1.

c) Клацнути в знаменнику, вибрати Шаблони корінь, клацнути під коренем – увести підкореневе вираження, клацнути в показнику кореня – увести показник кореня.

d) Для виходу з редактора формул - клацнути на вільному місці документа.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і послідовність виконання завдань. | Видалення елемента формули.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.