Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання та оформлення.

Створюючи модуль, варто звернути увагу на те, що він не повинен мати своєї форми. Система DELPHI при початковому завантаженні автоматично створює шаблон програми, що має у своєму складі форму, файл проекту й т.д. Т.к. модуль складається тільки з одного файлу, те необхідно перед його створенням знищити заготівлю файлу проекту й форму. Для цього в меню File вибрати Close All, файл проекту не зберігати.

 

Для створення модуля:

 

У результаті буде створений файл із заголовком Unit Unit1. Ім'я модуля можна перемінити на інше, що відповідає внутрішньому змісту модуля, наприклад Unit Matfu;. Потім необхідно зберегти файл із ім'ям, що збігається з ім'ям заголовка модуля: Matfu.pas. Варто звернути увагу на те, що ім'я файлу повинне збігатися з ім'ям модуля, інакше DELPHI не зможе підключити його до іншої програми.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання модулів | Підключення модуля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.