Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРАХУНОК ШВИДКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

НА ОСЛАБЛЕНОМУ ПОЛІ...........................................................................28

9. ПОБУДОВА ПУСКОВОЇ ДІАГРАМИ.........................................................30

 

10. РОЗРАХУНОК ГАЛЬМІВНОГО РЕЖИМУ...............................................32

10.1.Вибір обмеження у режимі гальмування............................................32

10.2. Розрахунок максимальної гальмівної сили..........................................34

10.3. Розрахунок гальмівного опору..............................................................35

10.4. Розрахунок швидкостей для побудови гальмівних

характеристик..........................................................................................37

 

11.ПОБУДОВА ГАЛЬМІВНОЇ ДІАГРАМИ.....................................................41

12.ВИБІР ЕЛЕМЕНТІВ ПУСКОГАЛЬМОВОГО РЕОСТАТА....................42

12.1. Вибір елементів пускогальмівного реостата для

двигунів змішаного збудження...........................................................42

12.2. Вибір елементів пускогальмівного реостата для

двигунів послідовного збудження......................................................50

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ................................................................................54

ДОДАТОК 1.Завдання на курсовий проект і контрольні роботи з

дисципліни „Електричне обладнання рухомоого складу”..55

ДОДАТОК 2.Технічні дані тягових електричних двигунів рухомого

складу міського електротранспорту.....................................60

 

ДОДАТОК 3.Знаходження пускових струмів за електромеханічними

характеристиками тягового електродвигуна.......................61

ДОДАТОК 4.Відношення опорів секцій до повного опору пускового

реостатаза верн’єрною схемою............................................62

ДОДАТОК 5.Побудова пускової діаграми (для ТЕД із ступінчастим

реостатним пуском)................................................................63

 

ДОДАТОК 6.Побудова пускової діаграми (для ТЕД з плавним

реостатним пуском).................................................................64

 

ДОДАТОК 7.Гальмівні характеристики (для ТЕД змішаного

збудження)................................................................................65

 

ДОДАТОК 8. Гальмівні характеристики (для ТЕД послідовного

збудження)................................................................................66

 

 

ДОДАТОК 9.Побудова гальмівної діаграми (для ТЕД змішаного

збудження)................................................................................67

 

ДОДАТОК 10. Побудова пускової діаграми (для ТЕД послідовного

збудження)................................................................................68

 

 

ДОДАТОК 11.Технічні характеристики резисторів.....................................69

 


ВИМОГИ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ

 

Курсовий проект складається з:

- розрахунку пускогальмівних реостатів і реостатів регулювання струму в обмотках збудження,

- розробки електричних схем,

- опису електричних схем в усіх режимах роботи,

- опису роботи елементів захисту і приладів безпеки.

Зміст курсового проекту наступний:

1. Попередній розрахунок ступенів пускового реостату.

2. Розробка схем реостата.

3. Розрахунок опорів секцій пускового реостата.

4. Вибір кількості ступенів ослаблення поля. Розрахунок опорів.

5. Побудова реостатних характеристик і характеристик ослаблення поля.

6. Розрахунок опорів гальмівного реостата.

7. Розрахунок гальмівних характеристик.

8. Побудова пуско-гальмівної діаграми.

9. Вибір резисторів пускових і гальмівних реостатів, компонування реостатів.

10. Розробка силової схеми і схеми керування.

11. Інструкція з експлуатації.

 

Графічна частина:

1. Схема електрична принципова – 1 арк.

2. Схема з’єднань – 1 арк.

 

1. ВИХІДНІ ДАНІ

 

Розрахунок електрообладнання рухомого складу виконують за наступними вихідними даними:

1.Тип рухомого складу:

- трамвай Т-3,

- тролейбус ЗіУ-9,

- тролейбус ЮМЗ-Т2

2. Тип тягового електродвигуна:

- ТЕ-022Е,

- ДК-210А-3,

- ДК-138А

3. Вага тари Gт, кН

4. Прискорення а, м/с2

5. Уповільнення в, м/с2

6. Наповнення М, люд.

Робота тягових двигунів характеризується залежностями частоти обертання якоря n, обертаючого моменту МД і коефіцієнта корисної дії ηД від струму І, який протікає у ланцюгу обмотки якоря. Ці залежності називають електромеханічними характеристиками. Вони також складають вихідні дані для розрахунків.

У табл. 1.1 наведені електромеханічні характеристики тягових двигунів ТЕ-022Е (трамвайний вагон Т-3), ДК-210А-3 (тролейбус ЗіУ-9), ДК-138А (тролейбус ЮМЗ-Т2).

 

Таблиця 1.1 – Дані для побудови робочих характеристик

Тяговий електродвигун ТЕ-022Е (трамвайний вагон Т-3)
IД,A α=1 α=0,50 ηД
Vпп, км/г Fпп, кН Vоп, км/г Fоп, кН
51,0 0,80 - 0,25 0,85
44,0 1,75 90,0 0,80 0,90
38,0 2,75 73,5 1,45 0,91
31,5 4,75 53,0 2,80 0,90
28,0 7,0 45,0 4,65 0,88
25,5 9,30 40,0 6,10 0,86
23,5 12,0 36,5 7,75 0,85
22,0 - 33,0 9,70 0,84
Тяговий електродвигун ДК-210А-3 (тролейбус ЗіУ-9)
IД,A IШ=2A, α=1 IШ=0,715A, α=0,31 ηД
Vпп, км/г Fпп, кН Vоп, км/г Fоп, кН
27,0 7,5 60,0 3,0 0,88
22,5 16,0 43,5 7,5 0,90
19,0 28,0 37,5 15,0 0,87
18,0 40,0 32,0 22,0 0,86
17,0 - 30,0 27,0 0,85
Тяговий електродвигун ДК-138А (тролейбус ЮМЗ-Т2)
IД,A IШ=2A, α=1 IШ=0,715A, α=0,31 ηД
Vпп, км/г Fпп, кН Vоп, км/г Fоп, кН
27,0 8,5 65,0 3,0 0,89
23,0 18,0 45,5 9,5 0,91
21,0 30,0 39,5 17,0 0,90
19,0 42,0 35,0 24,0 0,89
18,0 54,0 33,0 30,0 0,87


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  10. Аеродинамічний розрахунок
  11. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  12. Акустичні характеристики порід




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗРАХУНОК ОПОРІВ СТУПЕНІВ ПУСКОВИХ | РОЗРАХУНОК ПУСКОВИХ СТРУМІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.