Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРАХУНОК ПУСКОВИХ СТРУМІВ

 

Завданням розрахунку є визначення опорів пускових реостатів за позиціями регулювання ТЕД , складання схеми реостатів і знаходження опору резисторів.

Розрахунок опорів пускового реостату за позиціям виконується згідно зі значенням струму першої позиції і середнього пускового струму, який змінюється від Iп min до Iп max.

Сила тяги при зрушенні визначається за формулою:

 

, (2.1)

 

де а1- пускове прискорення, а1 = 0,4 м/с2;

(1+g) – коефіцієнт інерції обертаючих мас, приймається:

для двовісних тролейбусів: (1+g) = 1,15;

для чотиривісних трамвайних вагонів: (1+g) = 1,12;

Gт – вага тари рухомого складу, кН

N – кількість двигунів, що встановлено на рухомому складі;

wе(0) – питомий опір руху на еквівалентному перегоні при швид­кості, рівній нулю, Н/кн.:

 

для тролейбусів: ,

(2.2)

для трамвайних вагонів:

 

величина еквівалентного схилу приймається ie=3 ‰

 

Виходячи з отриманого значення Fпоч за характеристикою сили тяги при повному полі одержуємо струм першої позиції пуску I1 (див. додаток 3). При цьому опір пускового реостата, Ом:

 

, (2.3)

 

де Uдв – напруга на тяговому електродвигуні, яка залежить від схеми підключення ТЕД і визначається як: , де Uм – напруга контактної мережі, Uм=550-600 В (для тролейбусів і трамвайних вагонів); m – кількість послідовно підключених двигунів;

Rдв – сумарний опір двигуна, Ом:

 

, (2.4)

 

де Ra – опір якоря, Ом;

Rгп – опір головних полюсів, Ом;

Rдп – опір додаткових полюсів, Ом.

Складові частини сумарного опору електродвигуна обираються згідно з визначеним типом рухомого складу (див. додаток 2).

Розрахункова вага рухомого складу визначається за формулою:

 

, (2.5)

 

де М – наповнення салону;

– вага одного пасажира, кН.

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Алгебраїчна сума струмів у вузлі дорівнює нулю.
  5. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  6. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  7. Б- не збуджена ділянка мембрани , на яку діють електричні струми збудженої ділянки. Стрілками показано напрям струмів, кружечками – дійсне переміщення іонів.
  8. Взаємодія струмів і частинок з магнітним полем
  9. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ
  10. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ОСНОВНОГО АПАРАТУ
  11. Вибір та розрахунок параметрів режиму зварювання
  12. Вибір устаткування для виймально-навантажувальних робіт, розрахунок його продуктивності та кількості.




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗРАХУНОК ШВИДКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК | Середня пускова сила тяги для забезпечення розрахункового прискорення визначається як

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.