Середня пускова сила тяги для забезпечення розрахункового прискорення визначається як
, (2.6)
За графіком сили тяги для повного поля (див. додаток 3) знаходимо величину струму Iсер, що забезпечує розрахункове прискорення при розгоні, та перевіряємо її за умовами:
Iсер < Iпр,
Iпр = (1,8...1,9)×Iг , (2.7)
де Iпр – припустимий за умовами комутації струм двигуна;
Iг – струм часового режиму, який обирається згідно з визначеним рухомим
складом (див. додаток 2).
Знаходимо мінімальне і максимальне значення сили тяги:
, (2.8)
. (2.9)
де КF - коефіцієнт нерівномірності під час пуску, приймаємо КF = 0,12...0,15;
Fсер – середня пускова сила тяги, Н.
За цими даними за графіком сили тяги для повного поля (див. додаток 3) знаходимо мінімальне Iп min й максимальне Iп max значення пускового струму.
Максимальний пусковий струм не повинен перевищувати припустимий по комутації струм тягового електродвигуна, який приймається рівним Iпр = (1,8...1,9)×Iг. Якщо ці умови не виконуються, максимальний струм необхідно зменшити до припустимої величини й скоректувати межі коливання струму, а також уточнити значення пускового прискорення.