МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗРАХУНОК ОПОРІВ СТУПЕНІВ ПУСКОВИХ РЕОСТАТІВ
Вихідним рівнянням для розрахунку опорів за позиціями пуску Rпі для двигунів змішаного збудження є:
, (3.1)
де Iі – діапазон зміни струму для даного рухомого складу, А; Rпi - значення пускового опору на відповідній реостатній характеристиці Ом; Rдв – сумарний опір двигуна,Ом; сФi – значення намагнічуючої сили для даного розрахункового струму, В×с/м Вихід на автоматичну характеристику виконується за умовами Iп = Iп max, при цьому Rп=0. Опір на попередній позиції при струмі Imin визначаємо за формулою:
, (3.2)
де сФ1,2 обчислюються за даними швидкісної характеристики повного поля (див. додаток 2), В×с/м:
, (3.3)
Опір на попередній позиції при струмі Imin визначаємо за спрощеною формулою, Ом: , (3.4) де , (3.5)
. (3.6)
Прийнявши спочатку i = 0, Ri = 0, знайдемо Ri+1 = R1, яке підставимо в праву частину формули , далі обчислимо Ri+1 = R2, і т.д. Розрахунок припиняємо на кроці , для якого:
, (3.7)
при Ri=0: , Ом, Далі розраховуємо: , , і т.д. Початковий струм установленого пуску, який є також кінцевим струмом маневрових ступенів, знаходимо за формулою:
, (3.8)
Кількість маневрових позицій К1 визначаємо з умови, що збільшення прискорення при переході з позиції на позицію не повинне перевищувати (1,5 - 2,0) м/с2: , (3.9) де с - час переходу з позиції на позицію групового реостатного контролера. Кількість маневрових позицій К1 повинна бути цілим числом. Струми маневрових позицій:
, (3.10)
Опір на маневрових позиціях визначаємо за формулою:
, (3.11)
Результати розрахунків позицій пуску та величин пускових опорів доцільно звести до таблиці.
Таблиця 3.1 – Розрахункові значення пускових опорів
Для трамвайних вагонів, що мають замість реостатного контролера прискорювач, який виконує аналогічні функції, розраховуємо опір прискорювача при середньому пусковому струмі, Ом:
, (3.12) Опір прискорювача при номінальному струмі ТЕД, Ом:
. (3.13)
Опори демпферних резисторів R1 і R2, як і елементи прискорювача, виконують функції обмеження пускового струму тягових електродвигунів і забезпечують плавний пуск, визначаємо за формулами, Ом:
. (3.14)
. (3.15)
Далі знаходимо опір одного елемента прискорювача за умовою того, що при перемиканні пальців не буде з'являтися електрична дуга:
, (3.16)
де Uел = 7В - напруга на одному елементі прискорювача. Кількість елементів прискорювача при пуску визначається, шт.:
. (3.17)
Кількість елементів прискорювача повинна бути цілим числом. Розрахунок пускових опорів по позиціям виконуємо наступним чином: - визначаємо початковий пусковий опір прискорювача:
; (3.18) - визначаємо наступний пусковий опір при виведеному з ланцюга ТЕД демпферного опорі R1: ; (3.19) - визначаємо наступний пусковий опір при виведених з ланцюга ТЕД демпферних опорах R1 і R2: ; (3.20) - визначаються пускові опори на 50-й, 30-й та 15ій позиціях прискорювача: , , (3.21) .
Результати розрахунків позицій пуску і величин пускових опорів зводимо до таблиці.
Таблиця 3.2 – Розрахункові значення пускових опорів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|